  • 1. Data: 2003-09-11 18:27:04
    Temat: Złodziej nie ogołoci konta
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3199

    Niektóre banki od dnia wejścia w życie ustawy o elektronicznych instrumentach
    płatniczych obejmą nowymi korzystnymi przepisami wszystkie karty, a nie tylko
    te wydane po 12 października 2003 r.

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2003-09-12 05:27:32
    Temat: Re: Złodziej nie ogołoci konta
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:
> [...]
    > płatniczych obejmą nowymi korzystnymi przepisami wszystkie karty, a nie tylko

    "Natomiast w Multibanku dotychczasowi właściciele kart będą mogli
    skorzystać z dobrodziejstw ustawy bez wymieniania karty. Wystarczy, że
    podpiszą nową umowę z bankiem."

    Czy Multi nie będzie próbował pobierać za tę umowę jakiejś opłaty?

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-09-13 16:06:40
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    A jak to będzie w mBanku.Tam planują nowe karty, ale moja VE kończy się
    dopiero w lutym 2004.

  • 4. Data: 2003-09-13 18:10:39
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A jak to będzie w mBanku.Tam planują nowe karty

    I to już na jesień;)
    , ale moja VE kończy się
    > dopiero w lutym 2004.
    Zastrzec i poprosić o nową(powinno zadziałać).Ale może ktoś mądry policzy i
    wyjdzie ,że tańsze dla banku będzie objęcie ochroną wszystkich posiadaczy kart
    niż masowa ich wymiana.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 5. Data: 2003-09-25 15:35:39
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

> [...]
    > płatniczych obejmą nowymi korzystnymi przepisami wszystkie karty, a nie tylko

    No właśnie. Dostałem niedawno pismo ze swojego banku (BOŚ) z ofertą
    dobrowolnego ubezpieczenia karty:

    od 1. września BOŚ razem z TUiR Warta oferuje wszystkim posiadaczom kart
    płatniczych pakiet ubezpieczeniowy, który chroni przed skutkami
    bezprawnego użycia karty w Polsce oraz poza jej granicami.

    Ubezpieczenie skutków użycia karty utraconej w wyniku kradzieży, rabunku
    lub zagubienia obejmuje okres 48 godzin przed zgłoszeniem karty.

    Ubezpieczenie skutków rabunku gotówki pobranej w bankomacie obejmuje
    okres 3 godzin od momentu wypłaty.

    Do 12. października trwa promocja i do tego dnia pakiet ubezpieczeniowy
    obejmuje wszystkich bez żadnych opłat. Po 12. października co miesiąc
    będzie pobierana opłata za ubezpieczenie w zależności od posiadanej karty:

    1,40 zł - Maestro,
    1,70 zł - Maestro VIP,
    0,30 zł - Maestro H20 do konta Maestro
    1,40 zł - karta PolCard
    1,40 zł - MasterCard Standard
    1,70 zł - MasterCard Gold, Business lub Business Gold

    Do 10. października można zrezygnować z ubezpieczenia składając na
    piśmie rezygnację z usługi. W przyszłości można wykupić tę usługę,
    składając w dowolnym momencie pisemną dyspozycję w swoim oddziale.

    I tu mam pytanie do znawców tych nowych przepisów: czy warto wykupić to
    ubezpieczenie, czy też nowe przepisy będą równie dobrze chroniły mnie
    jako klienta przed skutkami kradzieży / utraty karty? Czy może po prostu
    BOŚ chce sobie dodatkowo zarobić?

    Pozdrawiam,

    Krystian