  • Data: 2006-09-24 15:09:22
    Temat: Re: Zlecenie Stale rachunki
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret wrote:

    > Witam.

    > Dla PekaoSA nie ma problemu. ;)
    > Zmienna może być kwota oraz data - świetne właśnie dla kogoś, komu nie
    > chce się klepac jednorazowych przelewów albo dla ... kogoś kto wyjeżdża na
    > parę tygodni, miesięcy...
    > Niestety kosztuje to 11,50/miesięcznie.

    No ale jak to działa? Skąd bank wie z jaką datą, i z jaką sumą ma wystawiać
    przelew?. Czyta te dane z kryształowej kuli czy łączy się telepatycznie z
    świadczeniodawcą?

    Chyba że to chodzi o to że klient łączy się z bankiem (osobiście,
    internetowo, telefonicznie) i zleca przelew "na telekomunikację" w
    wysokości określonej przez siebie, na podstawie rachunku który trzyma w
    ręce.

    Ale wtedy:
    1. jest to normalna lista odbiorców przelewu, a nie jakies tam zlecenie
    stałe zmienne :)
    2. nie mam pojęcia jak to ma komuś ułatwić życie w czasie wyjazdu za
    granicę (chyba że ma kontakt z bankiem telefoniczny/internetowy i ktoś
    mu(rodzina?) podaje kwoty z rachunków które przyszly).

    p. m.