  • 11. Data: 2005-09-05 20:14:26
    Temat: Re: Zjednoczone bankomaty - jutrzejsza reklama
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

  • 12. Data: 2005-09-05 20:15:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Przemek napisał:
    > wk napisał:
    >
    >>Darek napisał:
    >
    >>>>Cena - jutro rano bedzie wiadomo :)
    >>>
    >>>12,95

    W porównaniu z ofertą konkurencji znowu im wyszło - BePeHahahaha...

    K.

  • 13. Data: 2005-09-05 20:18:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Krystek napisał(a):

    > W porównaniu z ofertą konkurencji znowu im wyszło - BePeHahahaha...

    A co porównujesz?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-09-05 20:25:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > A co porównujesz?

    Zapewne istniejącą ofertę BOS i Fortisa z tej samej półki i "domniemaną"
    BePeHahaha

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-09-05 20:31:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Glenn napisał(a):
    > Zapewne istniejącą ofertę BOS i Fortisa z tej samej półki i "domniemaną"
    > BePeHahaha

    Ah, brawo dla porównującego :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-09-05 20:41:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Ah, brawo dla porównującego :)

    Bo? Porównanie jak najbardziej uprawnione.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-09-05 20:46:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Glenn napisał(a):
    > Bo? Porównanie jak najbardziej uprawnione.

    Jak chcesz porównać coś do czegoś, co na dzień dzisiejszy oficjalnie nie
    istnieje?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-09-05 21:06:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Jak chcesz porównać coś do czegoś, co na dzień dzisiejszy oficjalnie
    > nie istnieje?

    A co? Jak coś oficjalnie nie istnieje, to porównania są niedozwolone ;-) ?
    Sam podałeś sporo parametrów, padła też cena. Więc można sobie porównać do
    podobych produktów na rynku. Jak oferta będzie oficjalna i okaże się, że
    doszły jakieś nowe parametry, które sprawią, że to nie BePeHahaha tylko
    cud-miód, to na pewno na pbb zaroi się od chwalących. A jak na razie to
    BePeHahahaha :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-09-05 21:10:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Glenn napisał(a):
    > A co? Jak coś oficjalnie nie istnieje, to porównania są niedozwolone ;-) ?

    Dozwolone, jeśli masz do czego porównać, a nie tylko cena do ceny.

    > Sam podałeś sporo parametrów, padła też cena.

    Sporo=!wszystkie.

> [...]
    > doszły jakieś nowe parametry, które sprawią, że to nie BePeHahaha tylko
    > cud-miód, to na pewno na pbb zaroi się od chwalących. A jak na razie to

    Tzn co? Cena? Darmowa obsługa karty? Bo nie rozumiem. Nie bronię
    produktu, tylko uważam, że porównywanie go do czegokolwiek w chwili
    obecnej nie ma sensu (nie dlatego że jest lepszy czy gorszy, tylko
    dlatego, że nie wiesz co zawiera opłata).
    Proponuję EOT do czasu, kiedy Amra opisze produkt (bo mi się nie chce ;>) ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2005-09-05 21:51:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Proponuję EOT do czasu, kiedy Amra opisze produkt (bo mi się nie chce
    > ;>) ;)

    leee - opisywac produkt, ktory za chwile zniknie z rynku ;)
    Ale chyba sie skusze - bo dla mnie jest znacznie lepszy od BOSia czy
    Fortisa.
    Glenn - nie patrz na cene - tylko zacznij porownywac rowne z rownym ;) Na
    przyklad do oferty Pekao SA, PKO BP, ING, BZ WBK, Millennium, itp.
    Moim skromnym zdaniem wymiata wszysto.

    BOS? Owszem - ale przelewy 50 groszy, a system internetowy - pozal sie Boze.
    Do tego brak KK, nie mowiac o oprocentowaniu, placowkach itp.
    Fortis? Brak dostepu do placowek, karty embosowanej (nie mowiac o KK) itp.

    Zreszta - gdyby bylo tak jak twierdzisz, to oferta powinna przyciagnac
    tysiace - a wiadomo jak jest ;)

    A teraz postaw sie na miejscu klienta Pekao SA, czy bankow ktore wymienilem.
    Czesto placa tyle samo i dostaja znacznie mniej.... Wiec...

    Co do oferty (zobaczymy co sie potwierdzi jutro) - wplywy 1000 zl (moga byc
    wlasne), oprocentowanie 4%, wszystkie bankomaty bezplatne, przelewy
    bezplatne, cena 12,95 / miesiac.

    Owszem - znajdziesz moze tansza oferte - ale nie tak kompleksowa. Jak na
    standardy BPHu - rewelacja.

    Inna sprawa, ze to "pozegnalna" oferta i kukulcze jajo dla Wlochow, no

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...