  • 1. Data: 2005-09-05 15:57:48
    Temat: Zjednoczone bankomaty - jutrzejsza reklama
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ze BPH to wiadomo :)
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,14153

    Reklama:
    http://prnews.pl/download/sezam_max.mpg

    Co do konta - wysokie oprocentowanie (do 4%) i bezplatne wszystkie
    bankomaty.
    Cena - jutro rano bedzie wiadomo :)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-09-05 17:09:50
    Temat: Re: Zjednoczone bankomaty - jutrzejsza reklama
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Cena - jutro rano bedzie wiadomo :)

    12,95

    Darek

  • 3. Data: 2005-09-05 17:35:03
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > 12,95
    >

    > Darek

    Dokładnie tyle!!! :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-09-05 17:36:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ze BPH to wiadomo :)
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,14153

    "Pełna treść artykułu dostępna jest jedynie dla osób zapisanych
    na nasz Newsletter"

    Niestety, po takim tekście mój poziom ciekawości spada do zera :-/

  • 5. Data: 2005-09-05 17:39:56
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message

    > 12,95

    Hue hue...

    W BOS-iu 7 PLN/mies. i tez wszystkie bankomaty bez prowizji.

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2005-09-05 17:43:59
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "wk" <b...@p...onet.ABCpl> napisał w wiadomości
    > "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Hue hue...
    >
    > W BOS-iu 7 PLN/mies. i tez wszystkie bankomaty bez prowizji.
    >
    > pozdrawiam, wk
    Dokładnie, Fortis 8PLN/mies. i tez wszystkie bankomaty bez prowizji i
    wszystkie przelewy przez net.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2005-09-05 17:46:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. wrote:

    > "Pełna treść artykułu dostępna jest jedynie dla osób zapisanych
    > na nasz Newsletter"
    >
    > Niestety, po takim tekście mój poziom ciekawości spada do zera :-/

    eeee?!?
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,14154 to i owszem, ale

    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,14153
    jest ogolnodostepne dla wszystkich powinno byc.
    Serio - przed chwila sprawdzilem.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 8. Data: 2005-09-05 19:17:07
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    napisał w wiadomości news:dfhq06$6h9$1@news.onet.pl...
    > Ze BPH to wiadomo :)

    W dobie coraz popularniejszych transakcji bezgotówkowych, znacznej sprzedaży
    KK, promocji za zakupy debetówkami, czy wreszcie przekrętów bankomatowych
    (skanowanie pasków, nakładki, kamerki itp., sugestii samych banków, by
    korzystać z jednego bankomatu, który jest nam znany i ew. podmianki łatwe są
    do rozpoznania) stawianie na darmowe bankomaty chyba nie jest najlepszym
    pomysłem BPH. Osobiście odwiedzam bankomat może raz na 2-3 miesiące, z
    wyraźną tendencją coraz większych odległości czasowych...

  • 9. Data: 2005-09-05 19:25:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 5 Sep 2005 19:43:59 +0200, "Przemek" <c...@p...pf.pl>
    wrote:

    >Dokładnie, Fortis 8PLN/mies. i tez wszystkie bankomaty bez prowizji i
    >wszystkie przelewy przez net.

    BPH 12,95 bo musieli zaplacic Woloszanskiemu :)
    Ciekawe czy do tego dojdzie 15 standardowych oplat BPH, takich jak:
    - za uzywanie karty
    - za nieuzywanie karty
    - za ubezpieczenie
    - za brak ubezpieczenia
    - za korzystanie z sezama
    - za niekorzystanie z sezama
    :)

    PG

  • 10. Data: 2005-09-05 20:01:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > BPH 12,95 bo musieli zaplacic Woloszanskiemu :)
    > Ciekawe czy do tego dojdzie 15 standardowych oplat BPH, takich jak:
    > - za uzywanie karty

    Nie

    > - za nieuzywanie karty

    Nie