  • 1. Data: 2006-05-12 08:51:05
    Temat: Zdolność kredytowa a samochód
    Od: Luki <l...@o...pl>

    Witam,
    Czy w przypadku kredytu hipotecznego na zakup mieszkania banki
    weryfikują zgodność zeznania o posiadanym samochodzie z prawda ?;)
    Jestesmy z zona blisko progu zdolnosci w jednym z bankow i szukamy
    sposobu aby te zdolnosc podniesc. Czy to ze wspolwlascicielem auta jest
    moja matka ma jakies znaczenie ?

  • 2. Data: 2006-05-12 09:13:33
    Temat: Re: Zdolność kredytowa a samochód
    Od: "Janek Pradera" <s...@B...onet.eu>

    Użytkownik "Luki" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jestesmy z zona blisko progu zdolnosci w jednym z bankow i szukamy
    > sposobu aby te zdolnosc podniesc. Czy to ze wspolwlascicielem auta jest

    Mnie w PEKAO w ogóle nie pytali o samochód...

    -Janek-

  • 3. Data: 2006-05-12 09:35:55
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    Mi zgloszony samochod obnizyl zdolnosc kredytowa chyba o 150zl/m-c - BPH
    Przepisalem wniosek kredytowy od nowa i nie bylo zadnych problemow.

    t.

  • 4. Data: 2006-05-12 09:47:24
    Od: Luki <l...@o...pl>

    tomaroc napisał(a):

    > Mi zgloszony samochod obnizyl zdolnosc kredytowa chyba o 150zl/m-c - BPH
    > Przepisalem wniosek kredytowy od nowa i nie bylo zadnych problemow.
    >
    > t.

    Ale jakie jest ryzyko, że bank zweryfikuje czy posiadam auto, np przez
    US i odmówi mi kredytu ze względu na "fałszywe zeznania" ;] Rozumiem,
    że Tobie się udało

  • 5. Data: 2006-05-12 12:45:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Ale jakie jest ryzyko, że bank zweryfikuje czy posiadam auto, np
    > przez US i odmówi mi kredytu ze względu na "fałszywe zeznania"
    > ;] Rozumiem, że Tobie się udało

    Zerowe.

    marekz

  • 6. Data: 2006-05-12 13:31:16
    Od: "marfin1" <marfin1@[wytnij]o2.pl>

    > Zerowe.
    a nie ujawnienie wszystkich obciążeń kredytów.... jak wygląda weryfikacja ?

  • 7. Data: 2006-05-12 16:26:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "marfin1" <marfin1@[wytnij]o2.pl> napisał w wiadomości

    > a nie ujawnienie wszystkich obciążeń kredytów.... jak wygląda
    > weryfikacja ?

    Z moich doswiadczen: tylko biezace te w banku do ktorego skladasz
    wniosek (z wyjatkami: wez pod uwage, ze np. Multi ma "wglad" w
    mBank i na odwrot) oraz te ujawnione w BIK i innych bazach (na
    ogol chyba tylko BIK, ale nie wiem, bo nie mialem okazji innych
    przetestowac).

    marekz