  • 1. Data: 2009-07-01 23:39:12
    Temat: Zdecydowac sie nie moge
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl>

    Płace będą mi przelewać.
    Wiem, żadne novum, ale mam problem:
    Na jakie konto?
    Pomóżcie mi wybrać.

    Które konto oferuje większą liczbę bezpłatnych bankomatów?
    mBank - sieci: Euronet, Cash4U, BZWBK, o innych nie mam pojęcia.
    Inteligo - sieć własna PKOBP, o innych nie wiem.
    Liczebności tych sieci nie znam, pewnie będą porównywalne.

    Za mBankiem przemawiają bezpłatne przelewy, które w Inteligo kosztują 99
    groszy (zewnętrzne, poza PKOBP).
    Oba konta są bezpłatne - Inteligo z opłatą 99 groszy (utrzymuję 100pln)
    uznajmy za bezpłatne.

    Pracodawca/firma posiada rachunek w PKO BP - ale czy przelewy wynagrodzeń są
    z tego rachunku - jeszcze nie wiem.
    Napewno byłyby szybciej księgowane z PKOBP w Inteligo niż w mBanku.

    Posiadam pondto:
    1. Fortis e-pakiet, ale zamknę po wprowadzeniu opłat 0.90 za przelew i
    ograniczeniu liczby bezpłatnych bankomatów.
    2. Lukas bank, bez karty electron, e-konto (bez "-pro"), traktuję ten bank
    jako wpłatomat i skarbonkę (r-k Oszczędzam 5,1%).
    Nawet gdybym tu wyrobił kartę, to sieć bankomatów bezpłatnych dla e-konta to
    tylko Euronety w placówkach oraz BZWBK, czyli mało.
    3. Nie rachunek, ale karta kredytowa w Citi Handlowy - może tu warto założyć
    rachunek?
    4. Wymienony już mBank i Inteligo.

    Czy są jeszcze jakieś konta warte uwagi?
    Potrzebuję/oczekuję:
    -bezpłatnych przelewów krajowych
    -jak największej liczby bezpłatnych bankomatów
    -jak najniższej opłaty za prowadzenie rachunku, za utrzymanie karty do
    bankomatu, za wznowienia karty, itp. itd.
    Macie pomysł na jakiś ciekawy rachunek lub konto, albo doradzice mBank vs
    Inteligo przy podanych przeze mnie założeniach?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-07-02 06:09:51
    Temat: Re: Zdecydowac sie nie moge
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 1 Jul 2009 23:39:12 +0000 (UTC)
    "Strachu S." <s...@g...pl> wrote:

    > Macie pomysł na jakiś ciekawy rachunek lub konto

    Alior albo Nordea i KO w EB ;)

    > albo doradzice
    > mBank vs Inteligo przy podanych przeze mnie założeniach?

    To już sam sobie odpowiedz, gdzie najcześciej przebywasz i kasę
    wypłacasz np mała miejscowość i tylko jeden bankomat PKO BP właśnie czy
    może duża mieścina i bankomatów oporowo a pod domem/pracą euronet stoi.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-07-02 09:40:31
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Strachu S. pisze:

    > Które konto oferuje większą liczbę bezpłatnych bankomatów?
    > mBank - sieci: Euronet, Cash4U, BZWBK, o innych nie mam pojęcia.
    > Inteligo - sieć własna PKOBP, o innych nie wiem.

    Inteligo ma jeszcze darmowe agencje pko, ale one są czynne w godzinach
    dla emerytów.

> [...]
    > -jak najniższej opłaty za prowadzenie rachunku, za utrzymanie karty do
    > bankomatu, za wznowienia karty, itp. itd.

    Ja się ostatnio przekonuję do VW. Rachunek, karta i przelewy bezpłatne,
    wszystkie bankomaty darmowe jeśli wyciągasz >= 400 zł (else 1.50).
    Interfejs www jest trochę dziwny ale do przeżycia.

    Karol

  • 4. Data: 2009-07-02 09:45:52
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 2 Lip, 01:39, "Strachu S." wrote:
    > Płace będą mi przelewać.
    > Wiem, żadne novum, ale mam problem:
    > Na jakie konto?
    > Pomóżcie mi wybrać.

    1) Masz Lukasa - przelewy za darmo
    2) Alior z debetówką - wszystkie bankomaty darmowe
    Jeśli weźmiesz udział w konkursie Aliora, przez pierwszy rok debetówka
    za darmo, potem 3zł/mies.
    Pensja do Lukasa, stamtąd darmowy przelew kaski do Aliora (bankomaty)
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2009-07-02 09:54:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo ma jeszcze darmowe agencje pko, ale one są czynne w godzinach dla
    > emerytów.

    Pfff.

    Masz na myśli godziny "nie dla najemnych"? ;-P

  • 6. Data: 2009-07-03 12:48:15
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 2 Lip, 01:39, "Strachu S." wrote:
    > Płace będą mi przelewać.
    > Wiem, żadne novum, ale mam problem:
    > Na jakie konto?
    > Pomóżcie mi wybrać.

    >1) Masz Lukasa - przelewy za darmo

    hahaha, no to powiedz ile za token rocznie :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 8. Data: 2009-07-03 12:52:29
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 2 Lip, 01:39, "Strachu S." <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > bankomatu, za wznowienia karty, itp. itd. - brak opłat za prowadzenie rachunku,
    wydanie karty i korzystanie z karty płatniczej

  • 9. Data: 2009-07-03 12:52:29
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h2kums$59e$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > hahaha, no to powiedz ile za token rocznie :)

    Głupstwa pleciesz. Token w ekonto pro jest za darmo. Jedyny warunek to
    dokonanie nim chociaż jednej operacj imiesięcznie.
    Chyba jeden przelew na miesiąc to nieduze wymaganie..

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-07-03 12:52:29
    Od: zgred <z...@n...com>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > hahaha, no to powiedz ile za token rocznie :)

    zero. A co?

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 10. Data: 2009-07-03 13:03:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 3 Lip, 14:48, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
    > hahaha, no to powiedz ile za token rocznie :)

    Co się tak cieszysz?
    Spytaj Stracha, ile płaci za token, bo to on ma konto Lukasa.
    A na przyszłość, staraj się uważnie czytać, nie tylko moje posty.
    --
    pozdr.
    ls