  • 1. Data: 2009-07-01 18:56:12
    Temat: Zdrapany CCV.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Witam!
    Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod
    zamierzam pozostawić sobie tylko "w głowie". Czy taka karta kredytowa nie
    będzie kwestionowana w sklepie przy płatności bezgotówkowej, lub przy użyciu
    jej w razie konieczności w bankomacie.
    Wydaje mi się, że tak spreparowana karta jest bezpieczniejsza. Przeciez
    kod potrzebny do transakcji internetowej znam juz na pamięć. Po co ma być on
    powszechnie dostępny dla jakichś nieuczciwych oczupodczas płatności kartą w
    tradycyjnym sklepie.

    azot

  • 2. Data: 2009-07-01 19:02:41
    Temat: Re: Zdrapany CCV.
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    > Czy mog sobie bezkarnie zdrapa z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod
    > zamierzam pozostawi sobie tylko "w g owie". Czy taka karta kredytowa nie
    > b dzie kwestionowana w sklepie przy p atno ci bezgot wkowej, lub przy u yciu
    > jej w razie konieczno ci w bankomacie.
    IMHO nie będzie problemów bo czasem kod sam się ściera...
    W ten sposób bedziesz miał prawie 3Dsecure, tylko bez bawienia sie w
    smskody itp...:)

  • 3. Data: 2009-07-01 19:12:50
    Od: Akkon <a...@g...pl>

    azot pisze:
    > Witam!
    > Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod

    Możesz, a nawet powinieneś ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-01 19:24:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    azot wrote:
    > Witam!
    > Czy moge sobie bezkarnie zdrapaae z karty kredytowej kod CVV lub CVC.

    mozesz.

  • 5. Data: 2009-07-01 19:57:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 1 Lip, 20:56, "azot" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > b dzie kwestionowana w sklepie przy p atno ci bezgot wkowej, lub przy u yciu

    Jesli CVV/CVC zdrapiesz (jak sie uda) to raczej zaplacisz tylko tam
    gdzie uzywaja 'zelazka' albo w Internecie. Co innego gdybys zdrapal
    CVC2/CVV2 :). Jal masz stara karte z nadrukiem na pasku z podpisem to
    zdrapanie moze sie skonczyc zatrzymaniem karty, bo pojawi sie napis
    'VOID'. Na nowych kartach z nadrukiem w dodatkowym polu ujdzie to
    raczej bezkarnie...

    MK

  • 6. Data: 2009-07-01 20:11:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    azot pisze:
> [...]
    > powszechnie dostępny dla jakichś nieuczciwych oczupodczas płatności kartą w

    No i co to da ? Są sklepy, które nie wymagają CVV przy płatności. Jak
    ktoś (np. nieuczciwy sprzedawca, u którego zostaje wydruk z całym
    numerem karty i datą ważności) będzie chciał zrobić fraud to i tak zrobi
    np. w takim właśnie sklepie.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-07-01 21:04:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > ktoś (np. nieuczciwy sprzedawca, u którego zostaje wydruk z całym
    > numerem karty i datą ważności) będzie chciał zrobić fraud to i tak zrobi

    Np. taki Polcard. Niby CVV2 jest do wypełnienia, ale bez tego też przechodzi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-07-02 05:36:18
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kod potrzebny do transakcji internetowej znam juz na pamięć. Po co ma być
    > on powszechnie dostępny dla jakichś nieuczciwych oczupodczas płatności

    zdrapywałem i zamalowywałem miejsca drapania flamastrem permanentym
    wodoodpornym zawsze, na wszystkich kartach, na których cvv występował.

    nigdy nie odczułem braku kodu, ani niedogodności wynikających z jego
    zdrapania, a kartami płaciłem i wypłącałem.

  • 9. Data: 2009-07-02 06:44:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 12:57:09 -0700, MK napisał(a):

    > Jal masz stara karte z nadrukiem na pasku z podpisem to zdrapanie moze
    > sie skonczyc zatrzymaniem karty, bo pojawi sie napis 'VOID'.

    Myślisz, że w Polsce rozumieją to słowo? Mi się też kojarzy np. z
    Voivod ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 10. Data: 2009-07-03 12:43:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Końrad(o)"
> [...]
    >
    > nigdy nie odczułem braku kodu, ani niedogodności wynikających z jego
    > zdrapania, a kartami płaciłem i wypłącałem.

    ja również od dawna to robię, a kody trzymam w pliku programu KeePass
    *** blad ***