  • Data: 2017-01-25 13:07:06
    Temat: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 12:23:52 UTC+1 użytkownik pawełcz napisał:

    > kredyt, bedzie on stanowił jakieś 5-10% mojego wynagrodzenia.
    Jeśli rata kredytu stanowi 5-10 procent twoich nieoficjalnych zarobków to jak
    oficjalne są 4razy mniejsze to i tak powinienes miec zdolnośc kredytową i kredyt
    otrzymac

    >Tyle że mój
    > pracodawca nie wykazuje całosci mojego wynagrodzenia bo by >utonał w zusach i
    > podatkach (ja go rozumie) i mam oficjalnie 4 krotnie mniej, >stąd całe te
    kombinacje

    Znaczy oszukuje Ciebie, ZUS, US...

    > Kredyt biorąc uczciwie czy tez nie mam oczywiście zamiar >sumiennie i to grubo
    przed czasem spłacić.

    To weź uczciwie. Jeśli teraz zarabiasz 6tys a rata kredytu to 500zł to przy
    oficjalnych dochodach 1500zŁ powinieneś mieć raczej zdolność na rate 500zł.