  • 11. Data: 2008-09-18 09:18:41
    Temat: Re: "Zarzadzanie" KK
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gat536$70v$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > można zlecić taki przelew z datą przyszłą?
    >
    > Oczywiście że nie można.

    z eMax można.
    z eMax + nie można.

  • 12. Data: 2008-09-18 09:35:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > z eMax można.
    > z eMax + nie można.

    Racja, zapomniałem że jeszcze istnieje to dziwo eMax bez plusa.

    marekz

  • 13. Data: 2008-09-18 10:06:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 09:46, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > no przeciez latwo mozna sobie z tym poradzic, trzeba zlecic dwa przelewy:
    >
    > 1. srodków z eMax na eKonto

    Ja wolalbym trzymac pieniadze na eMax+ a tam nie ma przelewow
    przyszlych.

  • 14. Data: 2008-09-18 10:26:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > 1. srodków z eMax na eKonto

    Ja wolalbym trzymac pieniadze na eMax+ a tam nie ma przelewow
    przyszlych.

    a ja nie mam w zwyczaju trzymania pieniedzy na nieoprocentowanych kontach
    np. eKonto...dlatego pieniadze, które bede potrzebowal jutro, za tydzien
    trzymam na eMax, w miare potrzeb przelewam na eKonto, a na eMax+ kasa,
    ktorej w danym miesiacu na pewno nie bede potrzebowal ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-09-18 11:26:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 12:26, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > trzymam na eMax, w miare potrzeb przelewam na eKonto, a na eMax+ kasa,
    > ktorej w danym miesiacu na pewno nie bede potrzebowal ;-)

    A ja wszystko na 6,06% ;)
    Korzystam kiedy chce.

  • 16. Data: 2008-09-18 14:31:10
    Temat: Re: "Zarządzanie" KK
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    MichalL pisze:
    > "Alien" <a...@a...com.pl> wrote in message

    > KK w BPH i Citi pozwalają na ustanowienie polecenia zapłaty. I odpowiednia
    > kwota w odpowiednim dniu sama schodzi ze zdefiniowanego rachunku.
    > Oczywiście pilnuję czy:
    >
    > 1. w danym dniu mam odpowiednie środki na rachunku (zgodnie z zestawieniem
    > transakcji które otrzymuję z banku)
    > 2. dana kwota ściągnęła się z rachunku - banki czasem się mylą lub
    > zapominają.
    >
    > I taki system sprawnie działa od kilku lat.
    >
    > MichalL

    Masz konto w Citi czy w innym banku? Gdzie mozna znalezc wiecej
    informacji na temat ustanowienia takiego polecenia zaplaty?

  • 17. Data: 2008-09-18 16:38:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Alien pisze:
    > Jak "panujecie" nad swoim zadłużeniem na karcie kredytowej? :-)

    Sila wlasnego umyslu :) Mam lacznie 3 KK (najwiecej mialem 6 w jednym
    momencie) i wychodzi mi to bezproblemowo.

    Wszystkie 3 sa intensywnie uzytkowane.

    Automatyczna splate mam tylko w Multibanku ale korzystalem, z niej az
    jeden raz (KK mam u nich z 4 lata). Dodatkowo wszystkie zyciowe rachunki
    takze place recznie i jakos sobie radze :)

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-09-18 20:42:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Sep 2008 00:08:12 -0700 (PDT), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >przyszlego (bez koniecznosci wczesniejszego logowania sie i
    >przesowania srodkow z oprocentowanego konta) trzeba zrezygnowac z
    Obecnie zlecam emax -> ekonto i ekonto -> wierzyciel na ten sam dzien.
    Wykonuja sie w prawidlowej kolejnosci i wychodzi na zewnatrz I sesja.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 19. Data: 2008-09-18 20:44:42
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Tomek" <d...@d...dd> wrote in message

    > Masz konto w Citi czy w innym banku? Gdzie mozna znalezc wiecej informacji
    > na temat ustanowienia takiego polecenia zaplaty?

    W innym banku. Trzeba rozmawiać z infolinią.

    MichalL

  • 20. Data: 2008-09-18 22:36:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    WAM pisze:

    > Obecnie zlecam emax -> ekonto i ekonto -> wierzyciel na ten sam dzien.
    > Wykonuja sie w prawidlowej kolejnosci i wychodzi na zewnatrz I sesja.
    >
    > WAM

    Oplaca ci sie trzymac pieniadze na prawie 3 razy slabiej oprocentowanym
    niz emax+ koncie?