  • 11. Data: 2006-04-24 22:23:59
    Temat: Re: Zamykanie konta w Multi :)
    Od: quwert <q...@g...xxxxxxxxxxxxxx.pl>

    > Fajnie :) Wpłacać? ;>

    Było art 730 KC
    ewenualny minusowe saldo wypadalo by pokryc
    a jak nie to niech bank sie buja do komornika

    12 kwietnia wydałem dyspozycje zakniecia eurokonta (pekao sa)
    potwierdzenie mam, saldo konta 0,00
    tak mnie wkurzyli ze na pewno im dobrowolnie nic nie wplace

  • 12. Data: 2006-04-25 04:40:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Arek <p...@g...com> wrote:

    > Ano ciekawe - mam wniosek o zamkniecie rachunku i w jego tresci jest
    > zaznaczona kratka: bez zachowania 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
    > jakbym mial skaner to bym zeskanowal.
    > Dla zaspokojenia ciekawosci - byl to CUF na ul. Marszalkowskiej w
    > Saskim Poincie.

    Hehe.
    Przecież pisałem - wniosek to Ty sobie możesz mieć.
    Pytałem czy masz potwierdzenie _zamknięcia_ rachunku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2006-04-28 11:48:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Apr 2006 16:07:35 +0200, w
    <s...@4...com>, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

    > Fajnie :) Wpłacać? ;>

    OK, wpłaciłem im 5zł (międzyczasie przyszedł przelew na 500zł).

    Konto powinno być zamknięte od 2 dni i faktycznie mam już dostęp tylko do
    historii (przelewy zdef. zniknęły, listy haseł nieaktywne itp.).

    Byłem dziś w banku po zwrot kasy z rachunku. Obsługa zdzwiona, bo konto jednak
    nadal jest aktywne, bo ktoś nie dopilnował by Warszawa zatwierdziła zamknięcie
    rachunku. Całej kasy oczywiście wycofać nie można, bo coś muszę zostawić na
    zamknięcie rachunku.

    Cdn (w maju).

  • 14. Data: 2006-05-02 13:10:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Apr 2006 13:48:26 +0200, w
    <d...@4...com>, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

> [...]
    > rachunku. Całej kasy oczywiście wycofać nie można, bo coś muszę zostawić na

    Tak jak myślałem prosto nie będzie.
    Dziś miałem udać się do Multi po zwrot nadwyżki z konta.

    Całe szczęście, że odpuściłem sobie, bo czułem że i tak byłby to wyjazd po nic.
    Za to dostałem telefon, że nie zamknęli mi konta, bo w moim przypadku (miałem
    SFI) termin wypowiedzenia wynosi 14 dni. Co oczywiście nie przeszkodziło im
    usunąć wszystkich przelewów zdefiniowanych i listy jednorazowych (oczywiście po
    nową muszę udać się do oddziału, przywrócić przelewów i list oczywiście się nie
    da).

    Już żałuję, że wpłaciłem im kasę, zamiast zabrać potwierdzenie i spuścić
    dyletantów na drzewo.

    To jest b*****, a nie bank.

  • 15. Data: 2006-05-02 23:11:11
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 02 May 2006 15:10:26 +0200 "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    wrote:

> [...]

    ile płacisz za zamknięcie rachunku???

> [...]
    > usunąć wszystkich przelewów zdefiniowanych i listy jednorazowych (oczywiście

    musiałeś komuś podpaść ;-) ja dziś w oddziale złożyłem dyspozycję zamknięcia,
    wypowiedzenie 30 dni, KK z miejsca zastrzeżona. przelewy przyszłe są na swoim
    miejscu, listy haseł też.
    stałych zleceń, PZ itp nie było.
    Dla mnie wszystko ok.
    Aha, zleciłem przelew pozostałej kasy na inne konto, ale za miesiąc to tam
    będzie może 3gr odsetek :-)

  • 16. Data: 2006-05-03 07:14:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    anonim napisał(a):

    > musiałeś komuś podpaść ;-) ja dziś w oddziale złożyłem dyspozycję zamknięcia,
    > wypowiedzenie 30 dni, KK z miejsca zastrzeżona. przelewy przyszłe są na swoim
    > miejscu, listy haseł też.

    Czemu tak masowo zamykacie tam konta ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2006-05-03 08:21:03
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Mnie nie spodobaly sie podwyzki i koniecznosc uzywania wplatomatu
    jako jednynej drogi do wplacenia pieniedzy bez prowizji. Dodatkowo
    niekompetencja pan w oddziele przy ul. Marszalkowskiej.

  • 18. Data: 2006-05-03 09:50:23
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Wed, 03 May 2006 09:14:45 +0200 Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Czemu tak masowo zamykacie tam konta ?

    a ilu naliczyłeś? :-)

  • 19. Data: 2006-05-03 09:58:50
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Ciekawe jest to co powiadasz.
    > Poszedłeś i zamknęli Ci rachunek _tego_ samego dnia?
    > Z ciekawości - w którym CUF-ie?
    > I pewnie masz potwierdzenie że Ci zamknęli rachunek _w_ tym dniu?

    Hmm, jak ja zamykałem rachunek w Multi (na Ruskiej we Wrocławiu), to parę
    dni później jak się zalogowałem tak z ciekawości przez Internet, to moja
    lista rachunków była pusta.

    P.

  • 20. Data: 2006-05-03 11:09:04
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Mon, 24 Apr 2006 21:24:44 +0000 (UTC) Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    wrote:

> [...]
    > I pewnie masz potwierdzenie że Ci zamknęli rachunek _w_ tym dniu?
    > (zamknięcia rachunku, a nie złożenia dyspozycji)

    zamykają od ręki jak nie masz żadnych kredytów ani funduszy