  • Data: 2018-01-12 10:36:39
    Temat: Re: Zamrożenie 5 m-czne kredytu w Banku Spółdzielczym?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariusz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Od 2 lat spłacam kredyt hipoteczny na wybudowanie domu w Banku
    >Spółdzielczym.
    >Chciałem udać sie do Banku z zapytaniem czy mogę wstrzymać na 5 m-cy
    >spłatę.
    >Jak sądzicie, da się?

    Pojdz, pogadaj, moze sie da.
    Jesli nie wstrzymac, to moze jakas zmniejszona rata (jak klient splaca
    raty zgodnie z umowa, to kredyt jest "dobry"), moze podniesc kwote
    kredytu i uzystac gotowke na tych 5 miesiecy, moze karta kredytowa (w
    miare tani kredyt na 5 miesiecy, oczywiscie wymaga drobnych splat), a
    w ostatecznosci przeniesc do innego banku, albo jakich promocyjny
    kredyt gotowkowy na rok ...

    J.