  • 1. Data: 2008-03-04 11:13:54
    Temat: Zamkniecie konta w PKO BP
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Witam

    Zamykał ktoś ostatnio konto w PKO BP?
    Czytałem, że kilka lat temu to była jakaś koszmarna procedura na godzinę
    co najmniej.

    Mają jakiś własny jedynie słuszny formularz?
    Trzeba samemu napisać, a jeśli tak to co tam ma być?
    Co z poleceniami zapłaty, pakietem Info i kartą? Trzeba je wszystkie
    wymieniać w piśmie o rezygnacji?

    Jak szybko i sprawnie pożegnać się z PKO BP?
    Mam Elektrona, pakiet Info i 2 polecenia zapłaty.

    Sebastian

  • 2. Data: 2008-03-04 13:02:24
    Temat: Re: Zamkniecie konta w PKO BP
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Sebastian"
    > Zamykał ktoś ostatnio konto w PKO BP?
    > Czytałem, że kilka lat temu to była jakaś koszmarna procedura na
    > godzinę co najmniej.

    rozumiem, ze masz juz konto w innym banku
    w pkobp zostaw na r-ku 20 zł, idz do nich z pismem,
    że prosisz o zamknięcie konta i przelanie reszty pieniedzy
    z rozliczenia na wskazane inne konto.
    Na kopii bierzesz potwierdzenie, że złożyłeś i reszta cię nie obchodzi.

    I tak to trwa ze względu na to że czekają na ew. operacje kartą
    (kartę możesz im oddać składając pismo, ale nie musisz)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-03-04 17:40:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    blad napisał(a):
    > Na kopii bierzesz potwierdzenie, że złożyłeś i reszta cię nie obchodzi.

    A wyslanie listu poleconego ZPO nie wystarczy ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-03-04 18:39:12
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 18:40:20 +0100, Mithos napisał(a):

    > A wyslanie listu poleconego ZPO nie wystarczy ?

    Z doświadczenia wiem, że wystarczy nawet polecony bez potw. odbioru.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2008-03-04 22:42:53
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Karol pisze:

    > Z doświadczenia wiem, że wystarczy nawet polecony bez potw. odbioru.

    Przejdę się za tydzień jak mi spłynie polecanie zapłaty. Drugie mam pod
    koniec miesiąca i chciałbym sie dowiedzieć czy pójdzie czy nie. Pytam
    o procedurę bo Google znalazło w archiwum grupy kombatanckie wspomnienia
    z walk o zamknięcie rachunku w PKO BP. Są sprzed kilku lat, mam
    nadzieje, że to już historia. Gdyby nie te PP to posłałbym list.

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-03-05 08:49:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Sebastian"
    > Przejdę się za tydzień jak mi spłynie polecanie zapłaty. Drugie mam
    > pod koniec miesiąca i chciałbym sie dowiedzieć czy pójdzie czy nie.

    juz mozesz zalatwiac otwarcie PZ w innym banku - jak w nowym
    zacznie dzialac, to przestanie w starym
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-03-05 09:18:41
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    blad pisze:
    > Użytkownik "Sebastian"
    >
    > juz mozesz zalatwiac otwarcie PZ w innym banku - jak w nowym
    > zacznie dzialac, to przestanie w starym
    > *** blad ***

    Racja to chyba najlepsza metoda, najtrudniej wpaść na oczywiste rozwiązania.

    Sebastian