  • 1. Data: 2014-12-30 17:29:37
    Temat: Zamkniecie KGP BZWBK
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Poszedłem dziś zamknąć KGP BZWBK. Pani nieśmiało namawiała mnie na
    zostawienie samego konta, bez kart "bo jest bezpłatne". No ale lepiej
    zamknąć i wrócić jak będą dawać wisienki.

    Karty zastrzegłem, konto ma być zamkniętę do 27.01. W poczcie wewn. w
    dn 24.11 wraz z informacją o wprowadzeniu opłat za karty bank
    informował "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną
    usługę, której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez
    ponoszenia opłat." ale nie drążyłem tematu czy zamykać już czy później
    bo nie ma dla mnie znaczenia czy zamkną je dziś czy za niecały
    miesiąc.

    Aktualnie po zalogowaniu przy kartach mam informacje:
    Naklejka MC PAYBACK Omni Aktywna
    MASTERCARD PAYBACK Omni Aktywna

    No i gdzie efekt zastrzeżenia kart?

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem
    www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem

  • 2. Data: 2014-12-30 19:40:00
    Temat: Re: Zamkniecie KGP BZWBK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.12.2014 o 17:29, WAM pisze:

    > Aktualnie po zalogowaniu przy kartach mam informacje:
    > Naklejka MC PAYBACK Omni Aktywna
    > MASTERCARD PAYBACK Omni Aktywna
    >

    > No i gdzie efekt zastrzeżenia kart?

    A zastrzegłeś każdą osobno? Ja miałem taką sytuację, że zastrzegłem
    tylko kartę, bo wydawało mi się że tej naklejki w ogóle nie zamawiałem.
    No i niby wszystko poszło ładnie pięknie a później do mnie Pan co
    zamykał mi konto wydzwaniał, że naklejkę trzeba zastrzec, bo inaczej nic
    z tego zamykania nie będzie - mimo że teoretycznie miałem papier, że
    zamknięte ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-12-30 20:25:33
    Od: " 666" <...@...6>

    A ile ta karta płatna?
    BTW bez kart (tego czy innego banku) nie da się korzystać z wpłatomatów, chyba że o
    czymś nie wiemy?

    -----

  • 4. Data: 2014-12-30 21:29:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 30 Dec 2014 19:40:00 +0100, xbartx <b...@h...net> wrote:

    >A zastrzegłeś każdą osobno?
    Tak, Pani sama mi podsunęła dwa dokumenty do zastrzeżenia, mam
    potwierdzenia dwóch zastrzeżeń i numery obu kart (wygwiazdkowane
    częściowo) na tych zastrzeżeniach.
    Trzeci dokument mam na zamknięcie konta.

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2015-01-01 12:59:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 30 Dec 2014 20:25:33 +0100, " 666" <...@...6> wrote:

    >A ile ta karta płatna?
    Ta akurat 7 zł. Można zmienić na inną płatną 5 zł.
    Nie da się zlikwidować opłaty.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl