  • 1. Data: 2008-10-09 11:15:18
    Temat: Zakup częściowo za gotówkę, częściowo KK?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Witam,

    dużo się tutaj pisze o KK, więc mam nadzieję, że znajdę odpowiedź. Limit na
    KK nie pokrywa kosztu zakupu w sklepie. Czy standardem jest możliwość
    dopłaty gotówką, czy mam się wpierw dopytać, czy tak mi pozwolą, czy wcale
    nie ma takiej możliwości? Ewentualnie czy wchodzi w grę zapłata dwoma
    różnymi KK za jeden towar?

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Tony

  • 2. Data: 2008-10-09 11:17:35
    Temat: Re: Zakup częściowo za gotówkę, częściowo KK?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 13:15:18 +0200, Tony napisał(a):

> [...]
    > dopłaty gotówką, czy mam się wpierw dopytać, czy tak mi pozwolą, czy wcale
    > nie ma takiej możliwości? Ewentualnie czy wchodzi w grę zapłata dwoma

    Nigdy nie miałem problemu z płaceniem za jeden towar dwoma kartami lub
    część kartą część gotówką

  • 3. Data: 2008-10-09 11:20:43
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    jureq pisze:

    > Nigdy nie miałem problemu z płaceniem za jeden towar dwoma kartami lub
    > część kartą część gotówką

    Potwierdzam. Dodam, że w Euro AGD kiedyś płaciłem mixem: Bony Euro AGD +
    KK + gotówka. Kasjerka nie miała żadnych oporów ;-)

    Chociaż przed zakupem warto zapytać, czy można łączyć płatności w danym
    sklepie.

    Łukasz

  • 4. Data: 2008-10-09 11:22:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > KK + gotówka. Kasjerka nie miała żadnych oporów ;-)
    >
    > Chociaż przed zakupem warto zapytać, czy można łączyć płatności w danym

    trzeba zapytać, z pewnością można, ale czasem kasjerka powie, że "NIE"
    bo nie wie jak nabić taką płatność na kasie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-10-09 11:23:14
    Od: k...@o...pl

    On 9 Paź, 13:17, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    mi KK za jeden towar?

    > Nigdy nie miałem problemu z płaceniem za jeden towar dwoma kartami lub
    > część kartą część gotówką
    Możesz też przelać na konto karty brakującą kwotę (nie wiem czy przy
    każdej KK to działa)
    Zaletą tego rozwiązania jest także to, że wyrobisz większy obrót na
    karcie(łatwiej o zwolnienie z opłatę lub punkty w jakimś programie
    etc.)

  • 6. Data: 2008-10-09 11:44:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

[...]

    Ale to rozwiązanie ma też olbrzymią wadę - skrócenie g-p dla aktualnych
    transakcji na karcie.

    marekz

  • 7. Data: 2008-10-09 11:45:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1i80bpqx0nczw$.1x4n7jitkpt7y$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > dopłaty gotówką, czy mam się wpierw dopytać, czy tak mi pozwolą, czy wcale
    > nie ma takiej możliwości? Ewentualnie czy wchodzi w grę zapłata dwoma

    Zawsze można. Czasami kasjer nie umie tego zrobić. Mnie się zdarzyło raz
    płacić czterema KK za jeden towar.

    marekz

  • 8. Data: 2008-10-09 12:45:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > etc.)
    >
    > Ale to rozwiązanie ma też olbrzymią wadę - skrócenie g-p dla

    Hę?

    MJ

  • 9. Data: 2008-10-09 12:55:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 14:45, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Hę?

    Robiac nadplate splaca wszystkie dokonane transakcje.

  • 10. Data: 2008-10-09 13:16:13
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 9 Oct 2008 13:15:18 +0200, Tony napisał(a):

> [...]
    > dopłaty gotówką, czy mam się wpierw dopytać, czy tak mi pozwolą, czy wcale
    > nie ma takiej możliwości? Ewentualnie czy wchodzi w grę zapłata dwoma

    Bardzo wszystkim dziękuję, to wszystko co piszecie jest w sumie logiczne,
    jak się czyta, że to takie oczywiste :)

    Pozdrawiam
    Tony