  • 1. Data: 2002-05-15 19:34:23
    Temat: Zakładam firmę- JAKI BANK OFERUJE NAJLEPSZE WARUNKI ?
    Od: "Marcin Konieczny" <l...@N...poczta.gazeta.pl>

    Stoję teraz przed problemem:
    -jaki wybrać bank do obsługi mego konta firmoweg?

    Mam stały dostęp do Internetu, więc może jakiś M-bank czy Inteligo? Ale co z
    dokumentami bankowymi? Muszę mieć pieczątkę na wyciągach.
    To może jednak tradycyjny, ale który? Gdzie najniższe prowizje?

    Proszę o podpowiedź

  • 2. Data: 2002-05-17 11:17:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 May 2002 19:34:23 +0000 (UTC), w
    <abud7v$56m$1@news.gazeta.pl>, "Marcin Konieczny"
    <l...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(-a):

    mBank albo Inteligo -- oba dobre, każdy spełnia inne potrzeby.

    > Muszę mieć pieczątkę na wyciągach.

    Po co? Sam sobie przystawisz.

    > To może jednak tradycyjny, ale który? Gdzie najniższe prowizje?

    W BGŻ masz prowadzenie for free.

  • 3. Data: 2002-05-17 20:39:34
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin Konieczny" <l...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:abud7v$56m$1@news.gazeta.pl...
    > To może jednak tradycyjny, ale który? Gdzie najniższe prowizje?

    Cena niech będzie na końcu.

    Odpowiedz sobie na pytania:
    -jakie masz banki "po drodze"
    -czy wykonujesz dużo drobnych czy mało "grubych" przelewów (czyli czy wolisz
    płacić od sztuki czy procent od kwoty)
    -czy będziesz potrzebował dużo natychmiastowych potwierdzeń przelewu (ile
    taki kosztuje)
    -czy będziesz potrzebował wpłacać/wypłacać gotówkę (ile to kosztuje)
    -czy będziesz potrzebował operacji międzynarodowych walutowych (jakie kursy
    i opłaty)
    -czy będziesz chciał kredyt (jaki, za ile)
    i zapewne wiele innych pytań

    Nie istnieje najlepszy bank,. Każdy z nas ma inne potrzeby.
    banków często potrzeba nam więcej niż jeden.