  • 11. Data: 2002-04-24 08:05:20
    Temat: Re: Zajęcie konta przez komornika
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w

    > No popatrz - a mi prawnik powiedział że nawet na wspólnym koncie jeśli
    mam
    > proporcji

    > Zgadza sie, ale to ... teoria. Tyle ze jak masz wpolne konto i zajecie
    > komornicze, to prawnik wtedy moze zarobic, a przy osobnym nie :-))

    Ale to był prawnik z rodziny - i tak by ze mnie nie zdarł :-))) Ojoj - no
    chyba że ! Żart ! Na pewno nie :-))

    > Tak trzeba. Jak zajmie we wspolnym mieszkaniu np. twoj telewizor sytuacja
    > jest podobna.

    No z tego co mnie ponformowano, to niskocennych składników wyposażenia
    rozdzielność majątkowa nie obejmuje - czyli nawet pralki, lodówki czy
    telewizora, nie wspominając o sztućcach ...

    > Komornik zazwyczaj zajmuje "co leci", a pozniej czlowiek ma zmartwienie
    ;-(

    W ogóle jak komornik wchodzi to juz człowiek ma zmartwienie - tak myślę, bo
    na szczęście to dla mnie problem teoretyczny

    Pozdroofka

  • 12. Data: 2002-04-24 08:31:38
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Witek <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Zgadza sie, ale to ... teoria. Tyle ze jak masz wpolne konto i zajecie
    > komornicze, to prawnik wtedy moze zarobic, a przy osobnym nie :-))

    A mi w Pekao powiedzieli, że bank odmawia zajęcia konta.

    Mowa oczywiście o wspónym koncie osób które nie maja współwłasności
    majątkowej.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-04-24 08:41:33
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"
    > A mi w Pekao powiedzieli, że bank odmawia zajęcia konta.
    >
    > Mowa oczywiście o wspónym koncie osób które nie maja współwłasności
    > majątkowej.

    Noo - jednak nie calkiem to Pekao takie najgorsze ! Cieszy to w kontekście
    tego co pisał Witek. Ciekawe czy ma w tym wzgledzie wiedze praktyczna - a
    jeśli tak to jakiego banku się ona tyczy ?

  • 14. Data: 2002-04-24 20:55:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Zgoda, ale to jest zupelnie inna sytuacja, aczkolwiek mozliwa nawet w pekao
    :-((
    Nie takie rzeczy sie zdarzaja.

    > Noo - jednak nie calkiem to Pekao takie najgorsze ! Cieszy to w kontekście
    > tego co pisał Witek. Ciekawe czy ma w tym wzgledzie wiedze praktyczna - a
    > jeśli tak to jakiego banku się ona tyczy ?

    Faktycznie zalezy od banku. BTW bank ma na to 7dni.
    Wiedza sie tyczy "ulubionego" Banku Handlowego w Warszawie :-)) oni bardzo
    lubia przed czasem oddawac kase komornikom, zanim wlasciciel konta zdazy
    podjac stosowne kroki prawne... Nie wiem czy tak jest z prywatnymi kontami w
    citi, ale BHW (konta firmowe) lubi rozdawac cudza kase.
    pzd