  • 1. Data: 2002-04-22 09:56:06
    Temat: Gdzie zrealizowac czek z Niemiec?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    W ktorym banku najsensowniej zrealizowac czek na 200e
    wystawiony przez DZ BANK AG w Niemczech?

    Czy oplaty w roznych bankach beda rozne?
    jesli tak to prosze o wskazanie najtanszego :)

  • 2. Data: 2002-04-22 19:32:49
    Temat: Re: Gdzie zrealizowac czek z Niemiec?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > W ktorym banku najsensowniej zrealizowac czek na 200e
    > wystawiony przez DZ BANK AG w Niemczech?
    >
    > Czy oplaty w roznych bankach beda rozne?
    > jesli tak to prosze o wskazanie najtanszego :)

    Temat do analizy to ile czasu czekac trzeba na kase ,a nie ile to kosztuje:)
    Ja bym zaczal od DB 24 , a potem PEKAO SA
    A na koncu bank, gdzie masz rachunek, coby nie biegac po te 700 zl

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-22 19:37:05
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Temat do analizy to ile czasu czekac trzeba na kase ,a nie ile to kosztuje:)
    > Ja bym zaczal od DB 24 , a potem PEKAO SA
    > A na koncu bank, gdzie masz rachunek, coby nie biegac po te 700 zl

    Nie wiem jak jest z Euro ale jesli chodzi o czeki do inkasa w USD
    to (nie)stety bezkonkurencyjny jest PKO S.A. - oplata za realizacje
    to chyba 0,2% (min 10 zl) i termin realizacji do 6 tygodni - zwykle
    po 5 dostaje sie info, ze kasa juz jest.

    Probowalem jeszcze w Citi ale oczywisicie nie majac tam konta ledwo
    co pozwola wejsc do srodka ;-) i w BZWBK (oplata min. 25 zl i czas
    realizacji - do 12 tygodni :-))).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-04-22 19:47:14
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Temat do analizy to ile czasu czekac trzeba na kase ,a nie ile to
    kosztuje:)
    > Ja bym zaczal od DB 24 , a potem PEKAO SA
    > A na koncu bank, gdzie masz rachunek, coby nie biegac po te 700 zl

    Zalatwilem w BPH - prowizja 10zl.

    Wlasciwie to jeszcze nie zalatwilem - czek jaki dostalem
    bedzie zrealizowany w terminie 3 do 12 TYGODNI.

    JA Z TEGO NIC NIE KUMAM