  • 11. Data: 2002-03-03 16:31:30
    Temat: Re: Zabronione przelewy ???
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    3000 zł rocznie
    dzieki
    Bank Spółdzielczy w Słomnikach

  • 12. Data: 2002-03-03 17:13:24
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Do niedawna nie pobierali ani grosza za wpłaty gotówkowe. Od nowego roku
    > wprowadzili 0.3% od kwoty wpłaty. Po tej zmianie opłaty za wpłaty
    > bezpośrednie na rachunek firmowy będą go kosztować około 3000 zł !!!!!.

    Za inkaso miliona zlotych miesiecznie musisz placic w kazdym banku, a 0.3 %
    to jest zupełnie uczciwy wynik.
    Przelewanie ROR - firowe konto ma sens , jak jestes jednoosobowym
    wlasciwielem tegoz interesu - w przeciwnym przypadku sie nie da.
    I w ogole raczej nie jest to najlepszy sposob ...
    Przy tej kwocie mozesz smialo prosic o rozmowe z Dyrektorem Banku , bo chyba
    nie maja tam wielu takich Klientow ?

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-03-03 17:23:13
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On Sun, 3 Mar 2002, fotech wrote:

    >Za inkaso miliona zlotych miesiecznie musisz placic w
    >kazdym banku, a 0.3 % to jest zupełnie uczciwy wynik.

    A po co placic bankowi haracz. Zawsze mozna wybrac
    taki bank, ktory tej oplaty nie kasuje, a nawet jesli
    powyzej okreslonych kwot, to mozna wplacic kwote
    podzielona na czesci, kazda osobno i tyle :)
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't

  • 14. Data: 2002-03-03 17:32:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 3 Mar 2002 18:23:13 +0100, "Leszek A. Szczepanowski"
    <t...@a...pl> wrote:

    >A po co placic bankowi haracz. Zawsze mozna wybrac
    >taki bank, ktory tej oplaty nie kasuje, a nawet jesli
    >powyzej okreslonych kwot, to mozna wplacic kwote
    >podzielona na czesci, kazda osobno i tyle :)

    Powodzenia w poszukiwaniu banku bez prowizji za wplate na konto
    firmowe :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-03-03 17:43:36
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Po raz drugi informuje
    ok miliona zl obroty ale w ciagu ROKU a nie miesiaca
    wiec w miesiacu wypado okolo 80000 zl
    dzialalnosc jest jednoosobowa.

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

  • 16. Data: 2002-03-03 17:54:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "calcium300mg"
    <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jak się okaże, że nie mogą zabronić przelewów
    z osobistego na firmowe, to
    > wprowadzą za tą usługę prowizję... Powiedzmy
    0,3% od przelewanej kwoty :)))

    To wtedy chyba będzie bardziej opłacalne znaleźć
    inny bank, jak we wsi jest tylko ten jedn to może
    w najbliższym mieście, w Banku Pocztowym i wpłacac
    na Poczcie.
    Zresztaja juz wcześniej napisałem troche to dziwna
    dzialalność bo 0.3%=3tys to od kwoty 1 mln. zl.
    więc latanie z taką kasą do banku jest ... co
    najmniej niebezpieczne

    Sark

  • 17. Data: 2002-03-03 18:47:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisał w
    wiadomości
    .pwr.wroc.pl...

> [...]
    > powyzej okreslonych kwot, to mozna wplacic kwote
    > podzielona na czesci, kazda osobno i tyle :)

    Bank w tym przypadku ma racje. Prawo bankowe zabrania dokonywania rozliczen
    zwiazanych z DG za posrednictwem rachunku osobistego. No, ale wiele osob
    mysli, ze ustawa sa tylko po to aby je omijac... oczywiscie tylko wtedy gdy
    dzialaja na niekorzysc innych osob ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 18. Data: 2002-03-03 19:57:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Powodzenia w poszukiwaniu banku bez prowizji za wplate na konto
    > firmowe :).
    Wlasnie. Pamietam jak moj pracodawca (byly) nie mogl przebolec prowizji od
    wplaty gotowkowej w BHW, byl chyba jakis procent min.16zl !!! Tak sie
    obrazil ze wyplaty wynagrodzen byly gotowkowe (przelewy chyba 6zl) :((( Co
    to oznacza wiecie :(((
    pzd

  • 19. Data: 2002-03-03 20:15:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Mar 2002 18:54:24 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Zresztaja juz wcześniej napisałem troche to dziwna
    >dzialalność bo 0.3%=3tys to od kwoty 1 mln. zl.
    >więc latanie z taką kasą do banku jest ... co
    >najmniej niebezpieczne

    Przecież napisał, że rocznie. Starczy, że biega codziennie np. z
    utargiem ze sklepu...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 20. Data: 2002-03-03 20:17:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Mar 2002 19:47:45 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Bank w tym przypadku ma racje. Prawo bankowe zabrania dokonywania rozliczen
    >zwiazanych z DG za posrednictwem rachunku osobistego.

    I też nie dokonuje takich operacji, a jedynie wpłaty na konto. Jak
    sprzeda coś komuś na przelew, to kupujący tyż z RORa nie będzie mógł
    zrobić przelewu?