  • Data: 2003-07-07 09:52:14
    Temat: Re: Zabezpieczenia bankowych serwisow internetowych
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"

    > Widac, że nie masz telefonu w Erze. Tam tak się logujesz do I-BOA:
    > wpisujesz username i pass, klikasz enter, otwiera się nowa strona z
    > okienkiem na wpisanie hasła, które w tym samym momencie przychodzi
    > SMSem. Z telefonu nic nie wysyłasz.

    niby jest to jednorazowe haslo, wiec moze przyjsc odkrytym tekstem SMS
    - nikomu sie do nieczego za chwile nie przyda.
    Jednak w sumie dla klienta jest to utrudnienie - placi i musi miec komórkę
    podczas obsługi konta. Natomiast bank jest spokojny ze loguje sie wlasciciel
    konta bo posiada rowniez komórkę i to go lepiej uwierzytelnia.

    Niektórzy tak tu pisza o tym hasle przesylanym SMS-em na komórke, ze sam juz
    nie wiem - CZY TO JUZ DZIALA, a jesli tak to w jakim banku?
    *** blad ***