  • Data: 2003-07-07 10:10:29
    Temat: Re: Zabezpieczenia bankowych serwisow internetowych
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik blad napisał:

    > niby jest to jednorazowe haslo, wiec moze przyjsc odkrytym tekstem SMS
    > - nikomu sie do nieczego za chwile nie przyda.
    > Jednak w sumie dla klienta jest to utrudnienie - placi i musi miec komórkę
    > podczas obsługi konta. Natomiast bank jest spokojny ze loguje sie wlasciciel
    > konta bo posiada rowniez komórkę i to go lepiej uwierzytelnia.

    No wlasnie. IMHO nie jest to tak duze utrudnienie, tym bardziej ze moja
    propozycja dotyczyla opcjonalnego korzystania z komorki, chce miec
    dodatkowe zabezpieczenie, to z niego korzystam (zawsze), nie chce - nie
    korzystam (tez zawsze), a nie przymusowego (co by moglo spowodowac
    odsianie mnostwa potencjalnych klientow, ktorzy nie maja komorek, maja
    sluzbowe i nie chca ich do takich celow wykorzystywac, maja rozne fobie
    itd.). A bank mialby wiecej spokoju dajac dodatkowe zabezpieczenie, a
    poniewaz spokoj to oszczednosci, wiec wysylanie hasel na komorke wcale
    nie musialoby byc drogie lub nawwet platne.

    Bartol