  • Data: 2015-05-16 00:48:58
    Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-15 o 18:34, wiatrak pisze:

    > Ja dziś złożyłem wypowiedzenie natychmiastowe ze względu na zmiany w
    > TOiP. Zobaczymy co dalej. Na razie kilka godzin po złożeniu loguję się
    > bez problemu. Czekam na maila z informacją, ze przyjęli. Zobaczymy w
    > jakim trybie.

    Zapewne mają termin z rozwiązaniem do 01.06.2015. Ja poszedłem do
    oddziału 28.04 i poprosiłem o rozwiązanie w związku z brakiem akceptacji
    zmian, dali mi do podpisania rozwiązanie z miesięcznym trybem
    wypowiedzenia; nie protestowałem bo termin wypowiedzenia i tak upływał
    przed wprowadzeniem zmian; jakbym składał wypowiedzenie w maju to już by
    to miało znaczenie.

    --
    Liwiusz