    From: " sf" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: XTB-Trader 4 + skrypt w mq4
    Date: Tue, 5 Jan 2010 10:08:00 +0000 (UTC)

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Sposób 2 - Który być może cię zadowoli, to uruchomienie skryptu w którym
    > będzie pętla, a pętla będzie mniej więcej wyglądała następująco:
    > 1) sprawdzenie aktualnie otwartych zleceń
    > 2) sprawdzenie czy aktualnie otwarte zlecenia są takie same, jak
    > podczas sprawdzania w poprzedniej iteracji pętli. Jeśli coś się
    > zmieniło, to obsługujesz taką sytuację;
    > 3) wykonanie sleepa na kilkadziesiąt [ms]
    > 4) goto 1

    Dziękuję za odpowiedź. Moja wiedza na temat zagadnienia jest zdecydowanie
    niższa niż sądzisz bo dopiero wczoraj uruchomiłem pierwszy raz ten program.
    Dostałem zlecenie wykonania strony, na której umieszczone byłyby informacje o
    tym jak dana osoba gra.

    Udało mi się dojść do tego sposobu drugiego tak jak to opisałeś. Czyli jestem
    w stanie w pętli pobierać listę zleceń wyświetlającą się w terminalu.
    Wystarczy sprawdzać czy pojawiło się nowe zlecenie i jeśli tak to wysłać za
    pomocą POST dane na serwer.

    Przykładowy kod o zdarzeniach znalazłem na stronie: http://articles.mql4.com/350
    Wysyłkę na serwer: http://codebase.mql4.com/4428

    Mam tylko nadzieję, że te zlecenia z terminalu pojawiają się w ułamkach sekund
    od złożenia zlecenia.