  • 11. Data: 2010-10-06 17:00:17
    Temat: Re: Wzrost cen nieruchomości. Kupujta, bo taniej nie będzie.
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    news:4cac242c$0$22794$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, ale wtedy zdrożeje też kapitał. Zatem lokata w nieruchomościach
    > nie musi być korzystna względem innych.

    no właśnie nie wiem czy kapitał "zdrożeje".
    Dopóki QE, to raczej bedzie tanieć i tylko Benek jeden wie jak to długo
    potrwa.
    Moim jednak zdaniem ryzukuje totalnym kolapsem "systemu" na granicy
    wytrzymałości.
    Problem polega na tym że w tej fazie nie ma jak tego "mierzyc" i
    "diagnozowac"... brak narzędzi.
    No bo co ? M3 ? bezrobocie ?

    george