  • 21. Data: 2003-12-03 14:52:15
    Temat: Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3fcdf6f9$1@news.home.net.pl...

    > 1) Prawdopodobnie żona ma rachunek krócej niż 6 miesięcy.
    > 2) Przy przekształceniu rachunku zawierana jest nowa umowa kredytowa z
    > małżonką. MBank wymaga sześciomiesięcznego okresu prawidłowej obsługi
    > kredytu przed wniesieniem wniosku o podwyższenie limitu.
    > To mogą być dwie podstawowe przyczyny.
    >
    > pozdr.
    > K. K.

    Ad. 1 Zona nie ma rachunku w mBanku. Po prostu byla najpierw pelnomocnikiem
    ogolnym, a nastepnie wspolwlascicielem.
    Ad. 2 Kredyt byl obslugiwany prawidlowo, tzn. odsetki byly splacane na czas,
    nie bylo debetu. Caly czas saldo na rachunku bylo dodatnie.

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 22. Data: 2003-12-03 15:21:12
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bqkt82$ahs$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Łukasz z adresu <l...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:3fcdf6f9$1@news.home.net.pl...

    > Ad. 1 Zona nie ma rachunku w mBanku. Po prostu byla najpierw
    > pelnomocnikiem ogolnym, a nastepnie wspolwlascicielem.

    I tu się zastanów;
    "żona nie ma rachunku" to nie to samo co "jest współwłaścicielem".
    Jedno stwierdzenie przeczy drugiemu. Jeśli nie miała a już MA rachunek
    (rachunek wspólny) od niedawna (mniej niż 6 miesięcy) to jej historia
    rachunku i jej wpływy nie mogą być brane po uwagę przy określaniu
    wspólnej zdolności kredytowej.

    > Ad. 2 Kredyt byl obslugiwany prawidlowo, tzn. odsetki byly splacane
    > na czas, nie bylo debetu. Caly czas saldo na rachunku bylo dodatnie.

    Ale jaki to był czas? To też ma wielkie znaczenie. Czy zawsze były
    regularne wpływy zadeklarowane przy zawieraniu umowy?

    > Pozdrawiam, Łukasz
    wzajemnie
    Krzysztof K.

  • 23. Data: 2003-12-03 23:00:20
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > Pamiętaj, że to nie Bank. To mBank. :-)
    >
    > Czy coś jeszcze trzeba dodać? :-)

    Tak - trzeba. mBank "rzondzi" ;-)

  • 24. Data: 2003-12-03 23:54:13
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

> [...]
    > (rachunek wspólny) od niedawna (mniej niż 6 miesięcy) to jej historia
    > rachunku i jej wpływy nie mogą być brane po uwagę przy określaniu

    podwyzszenie kwoty kredytu na podstawie wplywow to jedno a na podstawie
    zaswiadczenia z pracy to drugie...

    do Lukasz.. olac mlinie i zlozyc wniosek za posrednictwem formularza na
    stronie mbanku..
    w moim przypadku ubiegania sie o KK mlinia powiedziala ze nie moge dostac
    bo ponoc przekroczylem raz saldo..
    co ciekawe to nie przypominalem sobie takiej sytuacji a i historia operacji
    tego nie potwierdzala...
    wiec zlozylme przez www i dostalem KK bez najmniejszego problemu

    pozdro
    SirmarK

  • 25. Data: 2003-12-04 08:05:49
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > Moze to wyda Ci sie naiwne, ale kogo mam sluchac jesli nie przedstaicieli
    > Banku??
    Ja powiem ze jest to nieco naiwne (sam tego doswiadczylem)

    > Chetnie udalbym sie do dzialu kredytow, ale nie wiem czy w mBanku istnieje
    > ogole taka komorka, z ktora moze kontaktowac sie klient bezposrednio.

    > Nie znam sie na tym i dlatego polegam na osobach, ktore tam pracuja. Dla
    Mi facet przy składaniu wniosku powiedział, ze to ze mam umowe do nastepnego
    czerwca bedzie "malym" tylko problemem do przyznania kredytu odnawialnego i
    ze powinni przyznać. Nie przyznali, oddzwonil tylko facet który cytował mi
    regulamin, ale podał chociaż jakies namiary:

    FAX: (042) 638 14 50
    BRE Bank S.A.
    Pion Bankowości Detalicznej
    Biuro Kredytów Detalicznych
    90-063 Łódź
    ul. Piotrkowska 148/150

    To podobno jest "gÓRA" w tych sprawach.
    pisz, piszcie, faksuj(cie)

    swoją drogą to próbuję się od nich dowiedzieć jaka jest różnica przy
    wyznaczaniu zdolności kredytowej na potrzeby KO pomiedzy osobą która ma
    umowę o pracę krótszą niż rok, a osobą zatrudnioną na umowę zlecenie/dzieło
    (bo ta pierwsza nie dostanie KO a druga TAK :( - nie rozumiem tego)

    slovek

  • 26. Data: 2003-12-04 08:44:47
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slovek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    zlecenie/dzieło
    > (bo ta pierwsza nie dostanie KO a druga TAK :( - nie rozumiem tego)

    Dzieki za podpowiedz. Z tego co piszesz wnioskuje, ze osoba zatrudniona na
    umowe zlecenie, moze miec konto w mBanku, nie moze jednak wziac KO. Dobrze
    rozumuje?
    Jesli tak, to kolejna rzecz by sie nie zgadzala. Moja zona, ktora od 14-tu
    miesiecy ma odnawialna umowe zlecenie nie moze zalozyc konta, przynajmniej
    takie dostalismy informacje w mlinii.

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 27. Data: 2003-12-04 08:47:05
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    operacji
    > tego nie potwierdzala...
    > wiec zlozylme przez www i dostalem KK bez najmniejszego problemu

    Czesc
    Niestety nie da sie tego ominac. Moglbym zlozyc dyspozycje o KO poprzez
    strone, ale tylko w wypadku ubiegania sie o kredyt. W momencie podwyzszenia
    limitu, formularz wyswietla informacje o koniecznosci kontaktu z mlinia i
    kolko sie zamyka :(

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 28. Data: 2003-12-04 10:23:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jesli tak, to kolejna rzecz by sie nie zgadzala. Moja zona, ktora od 14-tu
    > miesiecy ma odnawialna umowe zlecenie nie moze zalozyc konta, przynajmniej
    > takie dostalismy informacje w mlinii.

    Tu już coś pokręciłeś (albo Twoja żona). Mlinia idealna nie jest, ale takiej
    informacji na pewno nie "puściła". Konto może załozyć każdy, nie musisz mieć
    żadnych dochodów - nikogo to przy zakładaniu konta nie interesuje.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-12-04 10:35:44
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

> [...]
    > umowe zlecenie, moze miec konto w mBanku, nie moze jednak wziac KO. Dobrze
    zle rozumiesz, przeczytaj jeszcze raz. Osoba zatrudniona na umowę
    zlecenie/dzieło moze dostać KO !!!, wystarczy zaswiadczenie za ostatnie 6
    miesiecy (kopie umów)
    a ktos kto ma umowe o prace (Ja) ale na krótszy okres niz rok NIE dostanie
    KO, nie zaleznie czy wczesniej mial stale dochody czy nie. Paranoja nr1!
    Najsmieszniejsze jest to, ze gdybym ich okłamał i powiedział ze mam umowe na
    ponad rok, to nie mogli by wymagać ode mnie zaswiadczenia o zarobkach (tak
    jest w wypadku KO na podstawie mHistorii) Paranoja nr2!

    > Jesli tak, to kolejna rzecz by sie nie zgadzala. Moja zona, ktora od 14-tu
    > miesiecy ma odnawialna umowe zlecenie nie moze zalozyc konta, przynajmniej
    > takie dostalismy informacje w mlinii.
    Nie rozumiem - chyba cie ktos w błąd wprowadził.
    Przecież konto w mBanku mozna miec nie deklarujac zadnych dochodów. (chyba,
    bo juz calkiem trace pewność siebie jak czytam co wygaduje mLinka)

    slovek

  • 30. Data: 2003-12-04 10:52:46
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiecy ma odnawialna umowe zlecenie nie moze zalozyc konta, przynajmniej

    Przepraszam, moj blad !!
    Faktycznie nie chodzilo tu o zalozenie konta, a o przyznanie KO, choc jak
    pisze slovek, jednak jest to mozliwe.
    Byc moze sprobujemy.

    Pozdrawiam, Łukasz