  • Data: 2010-12-19 09:31:16
    Temat: Re: Wypłata gotówki w banku bez oddziałów
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iek6e4$smn$...@n...onet.pl...

    > Dla karty mBank MasterCard Debit eKONTO za to można ustawić dzienny limit
    > wypłat gotówki zarówno bankomatowy jak i limit wypłat gotówki w kasach
    > banków na maksymalnie 999999.00 PLN.

    Aha, czyli przynajmniej jest jakaś różnica, która może być warta tych 1,50
    miesięcznie, których zresztą jak rozumiem dla wersji bez obsługi płatności
    zbliżeniowych i tak nie ma. W przypadku limitu dobowego na bankomaty o ile
    da się to tak wysoko ustawić oraz nie jest to blokowane limitem ilości
    transakcji, przewaga takiej karty nad VE jest bezsprzeczna. Widzę, że się
    trochę zaniedbałem, pora zmienić mBankowe karty na MC. :) Widzę też że dla
    MC Debit Gold wypłata w oddziale banku jest za darmo, choć w sumie to
    jeszcze nigdy w życiu z takiej opcji nie korzystałem.