    Subject: Re: Wyciek z PESELa - co można zrobić?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 27 Aug 2016 21:48:20 +0200

    W dniu 27-08-16 o 21:16, Kaktus pisze:
    > wiadomości news:57c1e553$0$657$65785112@news.neostrada.pl...

    > To, czyli co?

    > To BIK przez taką rejestrację blokuje DO?

    Ja zrozumiałem, że proponujecie informowanie BIK-u o utracie tożsamości.

    Pomysł z zakładaniem konta w BIK jest taki sobie. Nie znalazłem nigdzie,
    ile to kosztuje. Nie wszystkie banki sprawdzają w BIK,chyba mniej więcej
    połowa. Teoretycznie zgodnie z ustawą BIK powinien am nas informować o
    przetwarzanych danych osobowych, a żądają pieniędzy.