  • 1. Data: 2004-05-23 20:15:31
    Temat: Wspólny Cel w PKO BP
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Witam

    Jestem członkiem stowarzyszenia pełnego (wpis do KRSu, NIP, Regon).
    Członków stowarzyszenia jest 370, którzy opłacają miesięczną składkę na
    rachunek Stowarzyszenia w Pekao. Z tym że Pekao SA pobiera od każdej
    wpłaty 1zł niezależnie czy wpłacamy gotówkę czy wpływa kasa w ramach
    przelewu, co miesięcznie nam wychodzi 370zł. A to spora suma.
    Zainteresowałem się rachunkiem Wspólny Cel w PKO BP, ale prócz tego że
    prowadzenie kosztuje 14zł/m-c nic z innych opłat nie mogłem na ich
    chorej stronie znaleźć.
    Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są inne opłaty w PKO BP (czy pobierają
    opłatę za wpłatę gotówki, za wpłatę na konto przelewem, za przelew z
    rachunku) oraz czy są jakieś inne stałe opłaty.

    A może są lepsze oferty w innych bankach. Niestety do wyboru mam tylko:
    PKO BP, Pekao SA, BPH, Kredyt Bank, Invest Bank, Raiffaisen i Bank
    Polskiej Spółdzielczości.

    Z góry dziękuję za pomoc
    david

  • 2. Data: 2004-05-24 05:48:57
    Temat: Re: Wspólny Cel w PKO BP
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłatę za wpłatę gotówki, za wpłatę na konto przelewem, za przelew z
    > rachunku) oraz czy są jakieś inne stałe opłaty.

    http://www.pkobp.pl/taryfy_new/index.php?id=i_12
    Darsoon

  • 3. Data: 2004-05-24 08:57:25
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-05-24 07:48, Użytkownik darsoon napisał:
    > Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    thx
    jeszcze tylko jedno: czy za wpływ pieniędzy jaki dokonywany jest
    przelewem pobierana jest prowizja ?

  • 4. Data: 2004-05-24 09:44:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    david wrote:
    > jeszcze tylko jedno: czy za wpływ pieniędzy jaki dokonywany jest
    > przelewem pobierana jest prowizja ?

    w zyciu nie spotkałem się w żadnym banku, żeby za otrzymane przelewy potrącał z
    rachunku prowizję - jeśli już się płaci to płaci nadawca przelewu w swoim banku.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-05-24 12:35:36
    Od: david <d...@N...o2.pl>

> [...]
    potrącał z
    > rachunku prowizję - jeśli już się płaci to płaci nadawca przelewu w swoim banku.

    jak widać Pekao SA potrafi wszystko - nie płaci się za prowadzenie konta
    dla stowarzyszenia ale pobierają od każdej wpłaty opłatę 1zł, tak więc
    miesięcznie płacimy im jako stowarzyszenie 370zł
    :)

  • 6. Data: 2004-05-24 15:12:22
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Płaćcie raz do roku??
    JaC

  • 7. Data: 2004-05-24 15:24:52
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Płaćcie raz do roku??

    nie, co miesiąc; członkowie stowarzyszenia wpłacają składki co miesiąc i
    od każdej pobierane jest 1zł. Miesięcznie wynosi nas to ok. 370zł,
    rocznie .... jakieś 4400zł

    paranoja - prawda!
    dlatego szukam czegoś tańszego :)

    pozdr
    david

  • 8. Data: 2004-05-24 17:14:56
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    > Z tym że Pekao SA pobiera od każdej
    > wpłaty 1zł niezależnie czy wpłacamy gotówkę czy wpływa kasa w ramach
    > przelewu, co miesięcznie nam wychodzi 370zł.

    pierwszy raz słyszę, o czymś takim

    radziłbym przejść się najpierw do banku i zapytać dlaczego pobiera się
    opłatę za wpływ bezgotówkowy na konto
    w tabeli opłat i prowizji nie ma takiej pozycji

    pozdro
    tomash

  • 9. Data: 2004-05-24 18:12:30
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No przcież piszę: ustanowcie składkę roczną, a dla studentów/bezrobotnych
    kwartalną...
    JaC

  • 10. Data: 2004-05-25 04:39:41
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-05-24 20:12, Użytkownik 666 napisał:
    > No przcież piszę: ustanowcie składkę roczną, a dla studentów/bezrobotnych
    > kwartalną...
    > JaC
    nie sądzę by to przeszło, więcej - wiem że to by nie przeszło
    :(