  • Data: 2002-01-02 11:45:16
    Temat: Re: Wsparcie Euro
    Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby natychmiast zastopowac dalszy spadek Euro zaangazowano Papieza. Wedlug
    > ostatnich informacji Papiez zgodzil sie i pomoze Euro poprzez udzielenie
    > pozwolenia na produkowanie monet ze swoja podobizna.
    Klasyczny przykład szarej propagandy. jak z prawdziwych danych mozna wysuwac
    fałszywe wnioski.
    Watykan jako państwo ma prawo bicia wąłsnych monet, to oczywiste. Miał unię
    walutową z Włochami, co tez jest zrozumiałe, skoro mieści się praktycznie w
    Rzymie. No i Watykan będzie bił monety euro z wizerunkeim papieża
    podobniejak Belgia z wizerunkeim swojej królowej. No i pewnie będzie to
    rarytas dla numizmatyków. Ja w kazdym razie z przyjemnośćia miałbym gdzies
    monety watykańskiego euro...