  • 1. Data: 2003-07-31 09:49:25
    Temat: Wroclaw - gdzie Lukas ?
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Ukradli mi Lukasa z ul.Szewskiej we Wroclawiu. Gdzie sa
    aktualnie we Wroclawiu oddzialy tego banku?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-07-31 10:16:55
    Temat: Re: Wroclaw - gdzie Lukas ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ab"
    > Ukradli mi Lukasa z ul.Szewskiej we Wroclawiu. Gdzie sa
    > aktualnie we Wroclawiu oddzialy tego banku?

    jest ich 9 - sprawdz na
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/bank-od
    dzial/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-31 10:52:43
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał
    > Użytkownik "ab"
    >
    > jest ich 9 - sprawdz na
    > http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/bank-od
    dzial/
    > *** blad ***

    Tylko trzeba pamiętać, że w Bankierze są oddziały (bez placówek) według
    numeru rozliczeniowego, dlatego wygląda na to, że rzeczywiście są tylko dwa
    oddziały.
    Liczba razem z placówkami sa na Lukasie:
    http://www.lukasbank.pl/placowki.asp?woj=11

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2003-07-31 21:08:07
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl>

    ab wrote:
    > Ukradli mi Lukasa z ul.Szewskiej we Wroclawiu. Gdzie sa
    > aktualnie we Wroclawiu oddzialy tego banku?

    przenieśli na świdnicką,
    koło solpolu, jest tam też euronet

    MJ

  • 5. Data: 2003-08-01 12:41:03
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Mariusz A. Jasiński" napisał(a):

    > przenieśli na świdnicką,
    > koło solpolu, jest tam też euronet
    a zaraz obok rajfajzen
    i po co komu kolo siebie 2 oddzialy do wplacania kasy do mbanku?
    mogli zostawic po staremu
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-08-01 13:15:09
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Lukas z Szewskiej zniknął dokładnie 17 marca 2003. Teraz tą placówkę
    przenieśli na ul. Świdnicką, obok Solpola 2, Raiffeisena i Księgarni Worcela.
    Euronet też lekko przenieśli. Był trochę dalej przy sklepie sportowym, teraz
    jest przy Lukasie.

    Co do Lukasa, to nie ma znaczenia, do jakiej placówki się udasz. Wszędzie
    możesz zrobić to samo. Chyba, że chcesz spłacać raty z kredytu. Jeśli nie
    masz tam konta, to chyba lepiej przejechać się na Legnicką (obok bunkra),
    gdzie zapłacisz ratę bez prowizji. Wszędzie indziej biorą dodatkowo 5 zł.