  • Data: 2004-05-13 14:44:17
    Temat: Re: Wplatomaty w MultiBanku
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5/13/04 4:30 PM, Pan(i) Obywatel107 napisał(a) :

    > ciekawe tez czy ma funkcje rozpoznania falszywki od oryginalu. Ale nie
    > polecam sprawdzac........bo to przestepstwo.

    Właśnie. W jaki sposób rozpoznawane są fałszywki w takich sytuacjach.
    Przy wpłatomacie jest to mniejszy problem, bo wiadomo na czyje konto
    kasa była wpłacana więc fałszywki nie księgujemy, a delikwenta
    bierzemy "do galopu", ale np. na stacjach NESTE? ok - kamery,
    ale rejestracja może być zafajdana, a nikt mi nie broni tankować
    w kominiarce. Lejemy pełny bak za 2 stówy i sprzedajemy za rogiem
    po 2.5/l już za prawdziwą kasę.
    Podejrzewam że zabezpieczenia muszą być napradę solidne, ale nie
    mogę wpaść w jaki sposób jest to realizowane... w sumie chodzi
    o duże pieniądze...

    --
    oo0O0oo00o Jakub
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net