  • 1. Data: 2003-10-14 19:51:35
    Temat: Wplata, wyplata w mBank
    Od: "W.Lewar" <L...@c...net>

    Temat pewnie stary jak rzeka. Przejrzalem nawet Google i watki, ale ostatnie
    sa jednak dosc odlegle, wiec moze cos sie zmienilo, bo swiat idzie z
    postepem.
    A wiec: Wplata na rachunek w mBank. Nie chce zakladac dodatkowego konta,
    nawet jesli ma byc kolejnym darmowym, nie chce wplacac na poczcie i czekac
    tydzien. Powiedzmy pogodze sie z oplata-prowizja rzedu 0,5%-1%. Moge
    poczekac 24 godziny. Co proponujecie najprostrze?
    Drugie pytanie. Wyplata. W jakich bankomatach nie pobieraja prowizji z
    wyplat kartami maBank?

  • 2. Data: 2003-10-14 20:03:30
    Temat: Re: Wplata, wyplata w mBank
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    btYib.24110$c...@w...newsranger.com,
    W.Lewar <L...@c...net>:

> [...]
    > poczcie i czekac tydzien. Powiedzmy pogodze sie z oplata-prowizja
    > rzedu 0,5%-1%. Moge poczekac 24 godziny. Co proponujecie najprostrze?

    Zalezy gdzie jestes zlokalizowany. Np. w Poznaniu (i moze gdzie indziej)
    najtaniej wychodzi podobno w BS (Bank Spółdzielczy Łubowo (? mogłem
    przekrecic miejscowosc), napisane jest BS Bank, (co ja sobie prywatnie
    interpretuje jako Bullshit Bank ;))), ostatnio sporo pootwierali
    oddzialikow, nawet na osiedlach i kusza nizszymi prowizjami od wplat.

    > Drugie pytanie. Wyplata. W jakich bankomatach nie pobieraja prowizji z
    > wyplat kartami maBank?

    Euronet - jest ich lista na stronie mBanku.

    Niebawem byc moze BPH-PBK, a moze wszystkie w malej liczbie pobran w
    miesiacu.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-14 20:05:40
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmhkrm$ssa$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:

> [...]
    > prywatnie interpretuje jako Bullshit Bank ;))), ostatnio sporo
    > pootwierali oddzialikow, nawet na osiedlach i kusza nizszymi

    Zapomnialem dopisac - jak nie w Poznaniu, to Poczta - wplata "Standard" lub
    PKO BP.
    No i w kilku miejscach w Polsce lada dzien mKioski z wplatomatami - za
    darmo. na razie dziala w Lodzi.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-10-14 20:42:53
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > No i w kilku miejscach w Polsce lada dzien mKioski z wplatomatami - za
    > darmo. na razie dziala w Lodzi.

    etam lada dzień, coś mi sie nie wydaje ;-)

  • 5. Data: 2003-10-14 21:08:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > etam lada dzień, coś mi sie nie wydaje ;-)

    Czyżbyś znała jakieś terminy ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-10-14 21:10:59
    Od: "frr" <f...@p...fm>

    Polecam Banki Spółdzielcze, nie wszystkie mają tanie prowizje, ale większość
    jednak jest tania i wpłaty w Elixirze, więc pieniądze masz na koncie
    najpóźniej następnego roboczego . Oprócz tego agnecje PKOBP opłata 3 zlote i
    też Elixir. Możesz też na Poczcie jako wpłata Starnard, prawdopodobnie
    gwarantują, że pieniądze będą też następnego dnia (listy Priorytetowe też
    obiecują, że dostarczą następnego dnia, czasami ten następny dzień to 10
    dzień po nadaniu).
    Tylko nie wpłacaj w PeKaO SA bo prowizja 25 zlotych !! (dla nie-klientów)

  • 7. Data: 2003-10-14 21:11:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja sie domyslam jakie: te niedotrzymane ;)

    Robert nie płosz potencjalnej informatorki ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-10-14 21:12:34
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmhopc$4b4$...@i...gazeta.pl,

  • 9. Data: 2003-10-14 21:24:15
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmhout$4t8$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Robert nie płosz potencjalnej informatorki ;-)))

    Spoko, Ona nie jest taka płochliwa ;))
    W kazdym razie mnie sie nie boi :)))

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-10-14 21:59:16
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > Ja sie domyslam jakie: te niedotrzymane ;)

    blisko, blisko... ;-))
    sa jakies problemy i jak zwykle się wszystko przeciąga...
    a miało byc tak ładnie ;)