  • Data: 2002-07-15 13:50:31
    Temat: Re: Wpłata w Holandii na Eurokonto Plus
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grover"
    > Mam taki problem - jadę do pracy w Holandii na jakieś dwa miesiące. Ponieważ
    > mam nadzieję że zarobię trochę pieniążków to nie chciałbym ich wieźć do
    > Polski "w skarpecie" :-) Sam nie mam konta, ponieważ nie było mi ono dotąd
    > potrzebne.

    teraz jest ci potrzebne wiec sobie otworz ;-))
    od pazdiernika bedzie mozna miec konto zagraniczne legalnie bez pytania NBP o
    zgode wiec jak na wyjezdzie zalozysz sobie takie w Holandii to bedziesz mogl je
    zatrzymac.
    Juz teraz mozesz poszukac w Internecie banku ktory nie bralby od ciebie zabyt
    duzej prowizji za prowadzenie takiego konta (polecam
    http://www.0-effort-online-banking.com/ ) lub otworzyc takie konto w Polsce.
    *** blad ***