  • Data: 2005-10-18 19:16:55
    Temat: Re: Wojsko
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 19:02:07 +0000 (UTC),
    Samotnik napisał(a):

    > I to mnie rozwala - kredyt hipoteczny na wieeeeele lat, a banki się
    > martwią zawieszeniem spłaty na pół roku, jakby od tego pół roku na
    > dwadzieścia lat miał im się świat zawalić!!!

    Tak samo durne jak to, że umowę o pracę na czas
    nieokreśłony traktuje się jako pewną, a na czas
    określony nie. Jakby umowy o pracę na czas
    nieokreślony nie można było rozwiązać z dnia na
    dzień, a w najlepszym wypadku z trzymiesięcznym
    okresem wypowiedzenia.

    Krzysztof