  • Data: 2005-10-19 05:43:46
    Temat: Re: Wojsko
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK wrote:

> [...]

    zapewne nie jest to durne, wynika to po prostu z rachunku
    prawdopodobieństwa - jeżeli uda ci się ustalić prawdopodobienstwo
    jakiegoś zdarzenia dające ci przewagę choćby o 1% nad przypadkiem - to
    będziesz zapewne stosował to jako zasadę (na tym opiera się np. analiza
    techniczna kursów papierów)

    > Wiele osób (piszących umowy?) żyje jeszcze w czasach, kiedy państwo
    > miało zagwarantować:
    > - pracę
    > - opiekę medyczną

    z tego co wiem, to opiekę medyczną nadal _ma_ zagwarantować :-))

    trainer