  • Data: 2016-05-11 17:17:29
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ... trzeba do głównego podżegacza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    > [...]
    >Nikt nie płaci ZUSu, wszyscy płacą większy PIT niż teraz, ale nikt
    >nie ma podatku (ZUS) 200%.

    Aaa, o to chodzi.
    To nie wiem czy sie uda.
    W tym ZUS sa jednak olbrzymie pieniadze. Cos blisko 200mld rocznie.

    Jak jeszcze chcesz podniesc kwote wolna od podatku, to sie potem
    okaze, ze ten PIT musialby z 50 % wynosic.
    I zegnajcie podatnicy przy takim podatku - Panama sie ucieszy :-)

    Obecny PIT przynosi bardzo malutko - rzedu 50 mld.
    Trzeba by VAT podniesc i to chyba dwukrotnie.
    W efekcie ... nalozylibysmy podatek na banki :-)

    Z czasem byc moze daloby sie zmniejszyc, zakladajac, ze wyplacana
    bedzie jedna emerytura, glodowa.
    Ale jak do tego doczekac ?
    A wiem - nie czekac, od razu wyplacac glodowe, to sie populacja
    emerytow szybko zmniejszy :-)

    J.