  • Data: 2010-11-17 23:56:15
    Temat: Re: Wiek emerytalny
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ce46aa6$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > W wypowiedzi którą cytowałem odczułem próbę usprawiedliwienia stanu
    > rzeczy. Zapytałem, żeby podważyć domniemane usprawiedliwienie.

    Nie, nic nie usprawiedliwiałem.
    Spór miedzy mną a totusem idzie wyłącznie o to kto jest silniejszy -
    zleceniodawca, czy wykonawca.

    I czy zleceniodawca nim realnie jest, czy też tylko mu się tak wydaje a jest
    tylko denerwujacym psem którego czasem się
    jebnie w głowe, ale ogólnie trzeba głaskać żeby nie odgryzł nogi.

    Z grubsza taki problem.