    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wiek emerytalny
    Date: Tue, 16 Nov 2010 23:39:55 +0100

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl>

    > Ja idąc do wyborów żadnego niesmaku nie czuję. Mogę zmienić otaczający
    > świat
    > angażując się w politykę albo się dostosować.

    Nie do końca czaję z interpunkcji, czy pójście do wyborów uważasz za
    zangażowanie się w politykę. (?)
    Czy też to dwa lekko odrębne zdania.

    Świat teoretycznie można zmienić angażując się w politykę, ale aktywnie jako
    polityk, i to dochodząc do wysokiego szczebla w hierarchii.
    To zawód i ścisła specjalizacja, wymagająca wiedzy, umiejetności, znajomości
    itp.
    Predyspozycji psychicznych.
    Trudny zawód i najeżony minami obrywajacymi różne części ciała.
    Generalnie nie zazdroszczę im wszystkim, kompletnie nie miałem nigdy parcia
    w takim kierunku wiec bym się nie nadawał.

    >Ja wybrałem to drugie.

    Dostosować się, to logiczne.
    Robie to samo, dostosowuję się, co wg mnie kompletnie nie przeszkadza żeby
    publicznie (jak tu) poruszać różne irytujące kwestie.
    Czemu nie?
    Np. dla mnie to jedyna sensowna droga publicznego wyrażenia opinii o czymś
    istotnym dla nas wszystkim.
    Inni mogą mieć odmienne sposoby ich wyrażania.

    >Nie lubię być okradany więc zminimalizowałem podatki jakie płacę.

    Hmmmm a kto Cię okrada, pobierając podatki?
    Przyznam że bardzo chciałbym, zebyś w kontekscie swoich wypowiedzi tutaj -
    rozwinął właśnię tą myśl.

    Komoruski z Tuskiem, budżet, sejm, socjalnie nastawiona większość,
    krwiopijcze urzędy, sąsiedzi, złodzieje; no kto?