  • 1. Data: 2009-01-01 10:47:48
    Temat: Re: Wezwanie z Urzędu Skarobewgo
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    totus pisze:
    > Muszę to powiedzieć w moim biurze maklerskim bo od lat przysyłają mi takie
    > bzdury. Może powiesz jak powinna wyglądać deklaracja gdy sprzedałem jeden
    > kontrakt po 1820 i go odkupiłem po 1800 z prowizją 9,-. Już wiem, że są
    > barany teraz chciałbym im pokazać jak powinno być.

    Jak dobrze pamiętam to twój zysk wynosi 200, a koszty 18

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 2. Data: 2009-01-01 16:02:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Daniel Stalica wrote:

    > Jak dobrze pamiętam to twój zysk wynosi 200, a koszty 18

    Liczysz świetnie. Mnie chodzi o to jak Twoje wyliczenia wpisać do
    deklaracji. Co wpisać w przychody? Co wpisać w koszty? Tak by różnica
    Przychody - Koszty dawał w wyniku Twoje zdanie powyżej. Teoretycznie jesteś
    świetny. Teoretycznie.

  • 3. Data: 2009-01-01 17:54:40
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    totus pisze:

> [...]
    > deklaracji. Co wpisać w przychody? Co wpisać w koszty? Tak by różnica
    > Przychody - Koszty dawał w wyniku Twoje zdanie powyżej. Teoretycznie jesteś

    Przychód: 200 PLN
    Koszty: 18 PLN

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 4. Data: 2009-01-01 21:44:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Daniel Stalica wrote:

    > Przychód: 200 PLN
    > Koszty: 18 PLN

    Bardzo nowatorskie podejście. Nie wiesz co to jest kontrakt terminowy na
    indeks wig20. Nie umiesz wypełnić deklaracji od zysków z obrotu papierami
    wartościowymi. Nigdy tego nie robiłeś. Nie czytałeś ustawy o podatku od
    zysków kapitałowych. Ale się znasz i masz zdanie. Jedyna co masz to
    wyobrażenie i bardzo dobre zdanie o sobie. Jestem ciekaw reakcji US na
    Twoją deklarację w ten sposób wypełnioną. Tam pracują takie głąby jak ja i
    tą tarnasakcję policzyli by tak: Przychód -> 18200,- Koszty -> 18018,-
    Zysk/Strata -> ++182,-

  • 5. Data: 2009-01-02 09:05:40
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    totus pisze:

    > Bardzo nowatorskie podejście.

    E tam, obawiam się że większość deklaracji jest tak wypełnionych...

    > Nie wiesz co to jest kontrakt terminowy na
    > indeks wig20.

    Oj wiem i to za dobrze

    > Nie umiesz wypełnić deklaracji od zysków z obrotu papierami
    > wartościowymi.

    Możliwe, że nie, gotować doskonałego obiadu też nie

    > Nigdy tego nie robiłeś.

    A zdarzyło mi się kilka razy

    > Nie czytałeś ustawy o podatku od
    > zysków kapitałowych.

    No nie czytałem...

    > Ale się znasz i masz zdanie.

    Zdanie mam na pewno, czy się znam tego nie wiem, nie skończyłem, żadnej
    szkoły w tym kierunku, a wróżką też nie jestem...

    > Jedyna co masz to
    > wyobrażenie i bardzo dobre zdanie o sobie.

    Tak cenię się, ale mam też ogromną pokorę.

    > Jestem ciekaw reakcji US na
    > Twoją deklarację w ten sposób wypełnioną.

    Wypełnienie tej deklaracji zrobione jest na podstawie tego co
    dostarczyła mi Bossa i z tego co widzę to właśnie tak obliczali
    przychody i koszty.

    > Tam pracują takie głąby jak ja i
    > tą tarnasakcję policzyli by tak: Przychód -> 18200,- Koszty -> 18018,-
    > Zysk/Strata -> ++182,-

    Bardzo mi przykro z tego powodu...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 6. Data: 2009-01-02 09:17:11

    Daniel Stalica pisze:

    > No nie czytałem...

    I całkiem prawidłowo bo takiej ustawy nie ma ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania