    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Weryfikacja wniosku o konto
    Date: Mon, 3 Nov 2003 00:24:59 +0100

    W wiadomości news:bo40v6$f8i$1@atlantis.news.tpi.pl,
    news.tpi.pl napisał:

    > Mam taki o to problem .3 miesiące temu skradzino mi portfel razem z
    > dokumentami(dowodem osobistym).
    > Nie dawno okazało się że mam konto w mbanku którego nigdy nie
    > zakładałem.Wygląda na to że ktoś skorzystał z tego dowodu .

    Jak najszybciej skontaktuj się z mBankiem i zawiadom ich o tym, dzwoń nawet
    zaraz!
    Najprawdopodobniej ktoś szykuje gruby numer, który pójdzie na Twoje konto!
    Może to być oszustwo na Allegro, ale może też to być coś poważniejszego, jak
    choćby opisywany tutaj kiedyś szantaż sieci hipermarketów w celu wymuszenia
    okupu - wtedy też do założenia konta w banku posłużono się cudzymi
    dokumentami.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj