  • Data: 2003-04-02 21:12:37
    Temat: Re: Wejscie smoka (?)
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnb8mid1.trs.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Eee, słucham ?
    > osoba na etat: składa wniosek + zaswiadczenie o zatrudnieniu (do
    > zdbobycia w kadrach) + czasami historię konta.
    >
    > osoby na dg: Tutaj fantazja bankowców jest spora. Łącznie z przypadkiem
    > kiedy chciano _oryginał_ KPiR, po stanowczyym "nie" łaskiawie bank
    > zgodził sie na kopię. Za cały rok.

    Faktycznie... jeden przypadek w PKO pozwala wyciagnac wniosek, ze osoba
    prowadzaca DG karty w zadnym banku nie dostanie ;). Coz, jedni staraja sie o
    karty w bankach wymagajacych tak absurdalnych rzeczy, inni ida do banku
    ktory wymaga tylko niezbednych dokumentow.

    > Nie. Urzędnik w US.
    > Kurcze. W jakim Ty świecie żyjesz. Ja też tam chcę.

    Ja po prostu wiem, ze karte mozna uzyskac skladajac wniosek, kopie DO,
    PIT-u, zaplaty podatku lub historie rachunku bankowego. Ty zas opierasz na
    na opowiesciach ktore juz dawno sa nieaktualne, przynajmniej w tych
    normalnych bankach.

    Maciej