  • 21. Data: 2009-01-25 19:57:08
    Temat: Re: [info] Weekendowe wieści z Aliora
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090125143250.7ebc0267@cartel...
    On Sun, 25 Jan 2009 13:15:03 +0100

    Skuszony twoim opisem chcialem wejsc na demo, ale po kliknieciu "demo" i
    wpisaniu jedynek jako login zobaczylem cos takiego:
    "Nieprawidłowy adres strony

    Przepraszamy, strona o podanym adresie nie została odnaleziona.
    Prosimy sprawdzić poprawność adresu i spróbować ponownie."

  • 22. Data: 2009-01-25 20:30:49
    Temat: Re: Weekendowe wieści z Aliora
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 20:57, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    >
    > Przepraszamy, strona o podanym adresie nie została odnaleziona.
    > Prosimy sprawdzić poprawność adresu i spróbować ponownie."

    Mi tam demo dziala, klikam na stronie glownej i chodzi ok.
    http://www.aliorbank.pl/demo/content_OF/login_in.htm

  • 23. Data: 2009-01-25 20:41:05
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Na N6630 się troszkę guziczki porozjeżdżały... Komuś jeszcze?

    Na E90 smiga, brawa dla banku! ;)

    --
    in

  • 24. Data: 2009-01-25 21:12:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Mi tam demo dziala, klikam na stronie glownej i chodzi ok.
    > http://www.aliorbank.pl/demo/content_OF/login_in.htm

    i jak szybko, nie ma wad prawdziwego systemu
    - w nieskończoność kręcące kółka
    - nie pojawiające się elementy po skończeniu kręcenia

  • 25. Data: 2009-01-25 21:56:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 20:54:12 +0100
    "ygreko" <...@...com> wrote:

    > Moze, kiedys. A na razie -- czym tak szczegolnym wyrozniaja sie
    > przelewy miedzy wlasnymi rachunkami, ze mbank sie chowa? Powaznie sie
    > pytam.

    W mbanku, aby np wykonać przelew z emaxa na ekonto. Klikam na emax
    później przelewy i wstukuje albo wykonuje zdefiniowany przelew,
    przelew się wykonuje i wtedy trzeba przeskoczyć na ekonto i mogę
    działać dalej. W Aliorze wchodzę w rachunki własne i już wszystko mam i
    nie muszę nic definować i skakać z konta na konto.

    Xenocide