  • Data: 2004-12-19 18:10:23
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Patek napisał:
    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.
    >
    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony
    > bankow? Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac.
    >
    > Tutaj mozna ja sciagnac
    > http://www.mozilla.org/products/firefox/

    Chłopie! Piszesz zawsze na grupę z tego swojego "niepołatanego" OE
    wskazuje, że brakuje kilku poprawek - łatek do Windowsa), używasz
    zapewne Internet Explorera (skoro boisz się Mozilli Firefox) i Ty się
    nie boisz w IE wpisywać haseł?

    Sugeruję przeskanowanie dziurawego systemu czy się przez te dziury nie
    zakradł jakiś trojan / worm (ostatnio u kolegi usunąłem 30 wirusów i
    śmieci z niepołatanego Windowsa). Polecam przeskanowanie komputera
    programami antywirusowymi i antyspyware z listy na tej stronie -
    http://evil.pl/pip/faq.html Niepołatane Windows i IE to także
    niepołatany Outlook Express.

    W Firefoxie masz szereg opcji, obsługa po polsku oraz mnóstwo dodatków:
    http://mozillapl.org/projekty/Dodatki
    http://texturizer.net/firefox/extensions/
    http://42.pl/url/dZ

    Poza tym zawsze warto mieć w systemie alternatywną / dodatkową
    przeglądarkę, która potrafi wyświetlać strony jakich IE nie odczyta (np.
    tę - http://www.cs.put.poznan.pl/csobaniec/Students/PAII/
    xhtml.xml - w
    standardach XHTML / XML, SGML, MathML)

    No i zajrzyj na stronę - http://www.browsehappy.pl/ i poczytaj dlaczego
    naprawdę warto używać inncyh przeglądarek a nie tylko i wyłącznie IE.

    K.