  • 1. Data: 2006-05-16 15:53:42
    Temat: Ważnie pytanie - dofinansowanie DG
    Od: "Pablo" <l...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    jakiś czas temu (początek marca) założyłem właśną działalnośc polegającą
    na świadczeniu usług informatyczno-marketingowych.

    Trochę się pośpieszyłem, a że byłem bezrobotny mogłem wnioskować o
    dofinansowanie.

    I teraz pytanie - firma potrzebuje "zastrzyku" finansowego w postaci
    pożyczki.

    Gdzie o takową mogę się ubiegać ?
    Firma działa niecałe 3 miesiące - czy ten okres wystarczy by gdzies (po
    udokumentowaniu)
    dochodu ubiegać się o jakąś pozyczkę ?

    A może w Urzędzie Pracy w jakiś sposób mi pomogą ?

    P.

  • 2. Data: 2006-05-16 18:25:04
    Temat: Re: Ważnie pytanie - dofinansowanie DG
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Pablo napisał:
    > Trochę się pośpieszyłem, a że byłem bezrobotny mogłem wnioskować o
    > dofinansowanie.
    >
    > I teraz pytanie - firma potrzebuje "zastrzyku" finansowego w postaci
    > pożyczki.

    Z tego co się orientuję to jeśli bezrobotny po raz pierwszy zakłada DG
    to może w Urzędzie Pracy ubiegać się o dofinansowanie na rozpoczęcie
    działalności (do 10 000 złotych zdaje się). Trzeba chyba jakiś biznes
    plan pokazać.

    K.

  • 3. Data: 2006-05-16 19:12:24
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > może w Urzędzie Pracy ubiegać się o dofinansowanie na rozpoczęcie
    > działalności (do 10 000 złotych zdaje się). Trzeba chyba jakiś biznes plan

    Ale on juz nie jest bezrobotny, bo firma jest z tymze bez pieniedzy.

    Po 3 m-cach to ciezko bedzie, chyba ze masz w miare sensowny biznes plan i
    skorzystalbys z funduszu poreczeniowego i z takim poreczeniem wzial kredyt.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh