  • 11. Data: 2013-09-29 18:27:15
    Temat: Re: Was też tak inwigilują?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 28 Sep 2013 22:15:58 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Im dluzej bedziesz gadal bez zakupu, tym mniej beda ci przeszkadzali
    >:-)

    Coraz bardziej dochodze do przekonania ze mentalnosc Polakow jest inna
    nisz reszty swiata. Coz, podobno jestesmy Przedmurzem i Narodem
    Wybranym...

    A.L.

  • 12. Data: 2013-09-29 18:37:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    A.L. <a...@a...com> writes:

    > Coraz bardziej dochodze do przekonania ze mentalnosc Polakow jest inna
    > nisz reszty swiata. Coz, podobno jestesmy Przedmurzem i Narodem
    > Wybranym...

    Ale możesz powiedzieć o co Ci chodzi?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 13. Data: 2013-09-29 18:47:37
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2013-09-28 18:16, Użytkownik A.L. napisał:

    > zapytaniem czy bank do ciebie telefonowal. Nawet jezeli masz "caller
    > id" i ow pokazuje numer banku, nie swiadczy to o tym ze bank do ciebie
    > telefonuje.

    W zasadzie, to nawet jeśli zadzwonisz do banku i na pewno wybrałeś numer
    banku, to też nie świadczy o tym, że tak naprawdę dodzwoniłeś się do
    banku. Może hakerzy zespoofowali sieć GSM i przechwytują połączenia.

    A jeśli w Twoim mieście otworzy się nowa placówka Twojego banku, to też
    w zasadzie nie wiadomo, czy to naprawdę Twój bank. To pewnie złodzieje
    zrobili podróbę, aby oszukać setki osób i uciec z tym na Pacyfik.

    L.

  • 14. Data: 2013-09-30 11:05:28
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Odebrałeś telefon ...
    Zrób sobie kawy czy coś innego ale bądź skupiony i kliknij to
    http://www.youtube.com/watch?v=RgmI8KgeMJ8

  • 15. Data: 2013-09-30 23:41:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Sep 2013 11:27:15 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 28 Sep 2013 22:15:58 +0200, "J.F."
    > Coraz bardziej dochodze do przekonania ze mentalnosc Polakow jest inna
    > nisz reszty swiata. Coz, podobno jestesmy Przedmurzem i Narodem
    > Wybranym...

    Przyznaje, troche inna
    http://www.wikihow.com/Politely-Deal-with-Telemarket
    ers
    "cutting them off is very rude"

    Ale chyba nie tak calkiem inna
    http://mycampustalk.com/the-top-20-ways-to-deal-with
    -telemarketers/
    http://www.youtube.com/watch?v=WmephrPkl6A

    Amerykanskie rady :-)

    Ale przyznaje - kreatywny narod. Ja bym na to nie wpadl
    http://www.youtube.com/watch?v=W75lsvrvTU0

    J.