  • 1. Data: 2003-10-05 21:00:05
    Temat: Warunki pracy w Eurobanku
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl>

    A jak Wam sie podoboją warunki pracy doradców w Eurobanku?
    Pracownicy albo stoją albo siedzą na barowych krzesłach bez oparcia,
    ja dziękuję i tak 8 albo 12h.

    No i szkoda że Łukasiewicz zapomniał o krzesłach dla klientów, które
    to tak mocno wprowadzał w Lukas Banku

    MJ

  • 2. Data: 2003-10-05 21:22:36
    Temat: Re: Warunki pracy w Eurobanku
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl> wrote in message
> [...]
    > ja dziękuję i tak 8 albo 12h.

    > No i szkoda że Łukasiewicz zapomniał o krzesłach dla klientów, które

    Bo z definicji ma to być bar szybkiej obsługi.
    Nie będziesz chciał siadać, bo się nie opłaca. Wchodzisz załatwiasz w
    minutę, wychodzisz.
    Jak na poczcie w okienku, tylko kolejek ma nie być.

  • 3. Data: 2003-10-06 10:11:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl> napisał w wiadomości
    > A jak Wam sie podoboją warunki pracy doradców w Eurobanku?
    > Pracownicy albo stoją albo siedzą na barowych krzesłach bez oparcia,
    > ja dziękuję i tak 8 albo 12h.

    nie ma co narzekac
    sa ludzie z wyzszym wyksztalceniem co na stojaco pracuja za 600 zl i sie
    ciesza :(

    PiotR

  • 4. Data: 2003-10-06 10:24:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Bo wyzsze wyksztalcenie dzisiaj o niczym nie siwadczy i niczego nie
    > gwarantuje (niestety)

    A dlaczego "niestety"? Dlaczegóż miałoby cokolwiek gwarantować?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-06 10:25:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 6. Data: 2003-10-06 10:30:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > A dlaczego "niestety"? Dlaczegóż miałoby cokolwiek gwarantować?

    Bo niecale 10% spoleczenstwa ma takowe wyksztalcenie... A to pokazuje, jaka
    sytuacja u nas panuje... Nawet jesli to byla prywatna uczelnia, to 600
    zl/miesiecznie jest...

  • 7. Data: 2003-10-06 10:31:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Bo niecale 10% spoleczenstwa ma takowe wyksztalcenie...

    No i co z tego? To ma być powód, dla którego masz dostać jakieś "gwarancje"?
    I jakie to mają być "gwarancje"? Zatrudnienia? Poziomu dochodów?

    >A to pokazuje, jaka
    > sytuacja u nas panuje... Nawet jesli to byla prywatna uczelnia, to 600
    > zl/miesiecznie jest...

    Wolny rynek Amra ;-) - podaż i popyt ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-10-06 10:37:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Kowalik wrote:
    > OT, jak nie świadczy to niby dlaczego ma gwarantować ;-)?

    To takie male przemyslenie o ludziach, ktorzy ida di prywatnej uczelni,
    placa i mysla, ze pozniej prace dostana od reki...
    Mam takiego dobrego kumpla - zostal w Radomiu. Uwaza, ze jak konczy dwie
    uczelnie (maaarne, o czym niby ma swiadomosc ;) to nic nie musi robic, bo on
    sie jeszcze napracuje w zyciu...
    A mialem dla niego mala, stala robotke.. Mialby na fajki, o ktore zebrze o
    starszych...
    No coz. W tej chwili wychwala (24 lata!!!) komune, zobaczymy jak bedziesz
    szedl do roboty (nawet jak mu starzy zalatwia, to co on w budzetowce
    nazarabia?)

    a takich osob jest na peczki. Pokonczyli studia i sie dziwia, ze roboty nie
    ma...

  • 9. Data: 2003-10-06 10:39:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Bo wyzsze wyksztalcenie dzisiaj o niczym nie siwadczy i niczego nie
    > gwarantuje (niestety)

    OT, jak nie świadczy to niby dlaczego ma gwarantować ;-)?

    Przemek

  • 10. Data: 2003-10-06 10:40:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > U nas w tym "wolnym", socjalnym rynku masz szanse na uzywanego malucha ;)
    > Tylko jak tym ludziom to wytlumaczyc.

    A dlaczego ma się coś komuś tłumaczyć? Sam się przekona.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn