  • 1. Data: 2002-09-02 19:14:20
    Temat: Warszawiacy - sluchacie PiNa?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wystartowalo wlansie Radio PiN - Pieniadze i Nowoczesnosc (czy jakos tak :).
    Udzialowcem jest bodaj Softbank? :) Z tego co widze, to Expander bedzie
    "strona WWW" radia.
    Hmmmm - nie za bardzo umiem ustawiac na tej swojej wiezy :) Hmmmm nieee -
    Radiostacji nie zdradzam na razie :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-02 19:42:08
    Temat: Re: Warszawiacy - sluchacie PiNa?
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > "strona WWW" radia.
    > Hmmmm - nie za bardzo umiem ustawiac na tej swojej wiezy :) Hmmmm nieee -
    No to jeśli Radio PiN (a może to Pustka i Nędza) powtórzy "znakomitą"
    strategię Expandera to czarno widzę przyszłość Softbanku - trza będzie
    kolejne rezerwy na pokrycie strat tworzyć.

    OMS Diver

  • 3. Data: 2002-09-03 07:53:38
    Od: "ROBBO" <r...@w...ec.pl>

> [...]
    > "strona WWW" radia.
    > Hmmmm - nie za bardzo umiem ustawiac na tej swojej wiezy :) Hmmmm nieee -

    Jaka freq ? Chyba mialobyc 94 cos

  • 4. Data: 2002-09-03 08:54:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jaka freq ? Chyba mialobyc 94 cos

    102 - 94 to inna gruupa docelowa, chociaz tez faceci :) 94 nawet ma klub
    swoj :))) ( zakrta czlonkowska)
    102 - ma miec najdrozszy cennik reklam ze wzgledu na bardzo sprofilowanego
    sluchacza :)

  • 5. Data: 2002-09-03 12:46:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > 102 - ma miec najdrozszy cennik reklam ze wzgledu na bardzo sprofilowanego
    > sluchacza :)

    zakres 102 FM, strona www.radiopin.pl
    slucham juz od 2 tygodni - w sierpniu byla muzyczka
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-09-03 13:46:55
    Od: Konrad Bagiński <b...@s...pl>

    AMRA wrote:

    > Wystartowalo wlansie Radio PiN - Pieniadze i Nowoczesnosc (czy jakos tak :).
    > Udzialowcem jest bodaj Softbank? :)

    Dokładnie Mediabank, spółka-córka Soft.

    --
    Konrad Bagiński http://www.glebogryzarka.prv.pl
    "Wszystkiego, co musiałem nauczyć się o kobietach, poznałem obserwując swojego