  • Data: 2018-03-28 17:14:07
    Temat: Re: Walutomat chce PESEL i dane dowodu osobistego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nawet nie wiem, czy nie tylko prawo, ale i obowiązek.
    Np. byłem 1 marca na poczcie i kobitka chciała odebrać jakiś przekaz z zagranicy, pół
    godziny okienko blokowała (a nawet przez 10 minut oba, bo druga pani przyszła na
    pomoc) i z kwitkiem odeszła, bo nagle trzeba było podawać numer telefonu, adres i w
    ogóle wszystkie dane odbiorcy - a przy okazji, jako że pierwszy dzień chyba takich
    cudów był, to paniom "nie wchodziło".
    Coś z praniem kasy ma to chyba związek.
    Co do bezpieczeństwa - cóż, jak w każdej firmie. Ale bez podania nie skorzystasz.