    From: Witek <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [WWW.KB24.PL] kredytbank - czy warto ?
    Date: Mon, 12 Jan 2004 18:08:47 +0100

    Mon, 12 Jan 2004 12:33:19 +0100, na pl.biznes.banki, KrzysiekPP napisał(a):

    > Czesc
    >
    > Po ucieczce z Slaskiego szukam jakiegos "marmurkowego konta" z dostepem
    > z Internetu i dosc dobra siecia bankomatow. Moja uwage przyciagnal
    > KredytBank, zwlaszcza dlatego, ze ma w zamojskim bankomaty i jego nazwa
    > nie zaczyna sie od PKO ;)
    >
    > Kiedys pracowalem w Prosper-Banku i mocno sie zastanawiam czy warto sie
    > pchac, ale moze cos przez te kilka lat sie zmienilo na lepsze ?

    Mam konto w KredytBanku od 6 lat.Ekstrakonto VIP-oprocentowanie aktualne
    1.00 %. Lokaty zakladane przez Internet 1-miesiąc 3,1%. Bank oferuje
    możliwość lokat negocjowalnych (chyba od 30000zł).
    Po wprowadzeniu KB24 jestem zadowolony - wizyty w banku ograniczone do
    minimum. Po ostatnich zmianach KB24 chodzi stosunkowo szybko, serwis
    internetowy jest funkcjonalny.
    Pozdrawiam
    Witold