  • 11. Data: 2004-11-10 11:59:53
    Temat: Re: WROC. Studiujący a konto - gdzie?
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > Chyba zaczana stac, bo ja widzialem w poprzedni weekend w Radomiu w M1
    > (nieczynny jeszcze)

    W Radomiu w M1 stoi juz dobre 3 tygodnie, wczesniej tylko stal, wczoraj jak
    przechodzilem wisiala kartka ze bankomat depozytowy nieczynny.. spytalem
    panienki kiedy bedize czynny,odpowiedziala ze na 95% jeszcze w
    listopadzie...

  • 12. Data: 2004-11-10 12:33:20
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik XxX napisał:

    > saldo nie ma nic do rzeczy, ekonto i emax sa bezplatne

    Widac cos mi sie pomylilo ( chory jestem i mam goraczke wiec moge
    bredzic ;) ).

    > wplacac mozna w lodzi, wiec nie pisz ze nie ma gdzie wplacac ;)
    > pozatym wplatomaty stoja juz conajmniej w kilku wiekszych miastach (przy
    > mkioskach), tyle ze jeszcze nieczynne, ale to zapewne kwestia dni...

    Ale na chwile obecna ich nie ma. Do konca roku maja byc w Wawie podobno
    2 wplatomaty ( w mKiosku w Empiku na Marszalkowskiej na razie nie bedzie
    ). Takie informacje uzyskalem jakis czas temu na targach w PKiN ( przy
    okazji byl tam jeden wplatomat do testowania. Fajna maszyna ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 13. Data: 2004-11-10 12:33:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "XxX" <b...@a...email> napisał w wiadomości

> [...]
    > przechodzilem wisiala kartka ze bankomat depozytowy nieczynny.. spytalem
    > panienki kiedy bedize czynny,odpowiedziala ze na 95% jeszcze w

    BTW - ograniczyli ich funkcjonalnosc.
    Kiedys mozna bylo wplacac wstukujac numer konta lub wkladajac karte.
    Teraz tylko z karta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-11-10 13:25:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > BZ WBK (bezplatne konto studenkie ale drogie przelewy), mBank
    > (przelewy 50 groszy), MultiBank (bezplatne przelewy konto 2 zl) lub
    > Millennium (bez papierowych wyciagow)
    > Zalety - w przypadku 3 pierwszych pelno bankomatow BZ WBK, ktore sa
    > bezplatne dla klientow tych bankow.

    ja jak zwykle doradze Fortis - za 8zl/mies masz wszystkie bankomaty
    bezprowizyjne i darmowe przelewy.
    Przy okazji jest to pierwszy i jedyny bank ktory akceptuje prawdziwy podpis
    elektroniczny - mozna sie nauczyc jak on dziala jesli sie nie chce placic za
    podpis kwalifikowany.
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-11-10 19:03:17
    Od: g...@o...pl

    >Witam.
    Jeśli dostęp do Internetu + placówki i bankomaty to polecam zdecydowanie LUKAS
    Bank. E-konto w Internecie. Bez opłat za prowadzenie konta, bez opłat za
    przelewy. Za darmo karta VISA Electron. Za darmo wybieranie pieniędzy z
    bankomatów BZWBK, których jest pełno w całym Wrocławiu, i bankomatów Euronetu
    przy plaćówkach LUKAS Banku. A placówek jest sporo we Wrocławiu. Polecam. Tez
    mam takie :)))

    Pozdrawiam.

    Witam,

  • 16. Data: 2004-11-10 19:11:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Za darmo karta VISA
    > Electron.

    Nie jest za darmo. Kosztuje 1 PLN miesięcznie. Jak masz regularne wpływy (2k
    PLN miesięcznie) to dostajesz bonus za te wpływy (1 PLN) i wtedy się
    kompensuje. Ale czy studentka będzie miała wpływy 2k miesięcznie?

  • 17. Data: 2004-11-10 19:19:13
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ale czy studentka będzie miała wpływy 2k miesięcznie?

    A czemu nie ? ;)

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-11-10 23:51:20
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cmsrpf$rg8$1@inews.gazeta.pl grupowicz adam napisał:

    > Witam,

    > Miejsce - Wroclaw, wiec bankomatow na uczelni i obok zamieszkania mnostwo.

    Chyba raczej Lukas - bez tokena, bezpł. w umowie lub telefonicznie definiuje
    odbiorców przelewów, bezpłatne bankomaty BZtki, sa placowki. 1zł za Vise/mc
    ponizej jakis tam wplywow. I szybciej chodzi ich strona (Wrocław) niz VW.
    Zadnych BZWBK :-) !

    --
    S pozdravem,
    August

  • 19. Data: 2004-11-11 02:00:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    August napisała:

> [...]
    > definiuje odbiorców przelewów, bezpłatne bankomaty BZtki, sa placowki.
    > 1zł za Vise/mc ponizej jakis tam wplywow. I szybciej chodzi ich strona

    Także przyłączę się do głosu Adama. Lukas będzie OK. Ma tę przewagę nad
    mBankiem, że posiada placówki, można z niego wypłacać pieniądze bez
    prowizji za pośrednictwem bankomatów BZWBK, których we Wrocławiu nie
    brakuje a poza tym, gdy przyjdzie taka potrzeba wpłacić w oddziale na
    rachunek gotówkę. Dostęp przez Internet oczywiście też jest. Szczegóły
    na http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_ekonto.asp i
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp

    K.

  • 20. Data: 2004-11-11 02:10:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krystek napisał:
    > Także przyłączę się do głosu Adama.

    Yyy, miałem na myśli _Augusta_. Późna pora i źle popatrzyłem na czyj
    post odpowiadam ;)

    > Lukas będzie OK. Ma tę przewagę nad mBankiem, że posiada placówki, można
    > z niego wypłacać pieniądze bez prowizji za pośrednictwem bankomatów
    > BZWBK, których we Wrocławiu nie brakuje

    Do tego zapomniałem dodać, że bezpłatne wypłaty są także w bankomatach
    Euronetu. Ze wszystkich innych minimum 4 złote prowizji. Reszta w Tabeli
    Opłat i Prowizji - http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp