eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: WLADZA MNIE OKRADLA - a na czym ta kradzież polegała ? (długie) › Re: WLADZA MNIE OKRADLA - a na czym ta kradzież polegała ? (długie)
  • Data: 2002-01-27 23:01:35
    Temat: Re: WLADZA MNIE OKRADLA - a na czym ta kradzież polegała ? (długie)
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potwierdzam, tez czytalem te watpliwe sensacje. Choc nie mialem tyle
    cierpliwosci co Wiktor, zeby tyle stukac w klawiature w niedziele, bo nie
    widzialem na grupie zainteresowania. Swoja droga mialem tez ostatnio
    klienta, ktory zrobil debet VE na 150k i tez mowil ze wladza go okradla. A
    ta kradziez wladzy polegala na zajeciu innego rachunku bankowego. Przeciez
    on nie wiedzial ze zrobil taki debet ! Od tego czasu omijam banki ktore nie
    ksieguja transakcji (tu: bankomatowych, wplat i wyplat w oddzialach)
    on-line. A chodzi o jeden z duzych bankow w trakcie fuzji...
    pzd